« Hi-tech
objavljeno prije 7 godina
ISTRAŽIVANJE

Stanje hrvatskog digitalnog marketinga

Samo polovica hrvatskih marketinških stručnjaka ima jasnu strategiju digitalnog marketinga, a pet posto njih uopće ne ulaže u digitalni marketing

Istraživanje je vrlo zanimljivo...
Istraživanje je vrlo zanimljivo... (Arhiva)
Više o

ulaganja

,

digitalni marketing

,

Digital Shapers 2017

Polovica marketinških stručnjaka i predstavnika domaćih kompanija u digitalni marketing ulaže manji dio svog ukupnog marketinškog budžeta, 20 posto njih sav ili većinu, a 5 posto ne ulaže ništa. Rezultati su to istraživanja pod nazivom „Stanje digitalnog marketinga i tehnologija u marketingu u Hrvatskoj" koje su pokrenuli RTL Hrvatska i Star Digital grupa, a čiji će se rezultati predstaviti danas u Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu na prvom izdanju konferencije Digital Shapers.

Svrha istraživanja bila je utvrditi kakvo je stanje digitalnog marketinga u Hrvatskoj te prate li i koliko domaće kompanije najnovije marketinške trendove u području digitalizacije.

Naime, istraživanje je obuhvatilo više od stotinu marketinških stručnjaka i predstavnika hrvatskih kompanija te je, među ostalim, pokazalo kako polovica ispitanih ima jasno postavljenu strategiju digitalnog marketinga i među njima većina, 85 posto, prati metrike digitalnog marketinga. Tehnološka rješenja u marketingu važna su za gotovo 90 posto anketiranih, a ljudski i financijski resursi im predstavljaju glavni izazov.

Uz sve veći broj tehnoloških rješenja koja se koriste kao alati, marketingaši uviđaju da tehnologija postaje jedna od važnijih komponenti ukupne strategije što marketing svrstava u sam vrh digitalne evolucije.

Ovo je istraživanje stoga bilo dobra prilika da se identificira način na koji razmišlja hrvatska marketing branša, utvrdi koliko su im nove tehnologije važne u svakodnevnom radu te gdje se po tom pitanju trenutno nalaze.

Za dodatne informacije pratite nas na Facebooku i na webu

Piše: Sanja Ledinek
30.11.2017. 09:29:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh