Sličnosti alkohola i društvenih mreža
Korištenje društvenih medija slično je korištenju jedne druge popularne društvene droge - alkoholu. Gotovo svi ih "koriste", a dosta ljudi i na dnevnoj bazi. Koje su sve sličnosti između društvenih medija i alkohola?
Mnogo je opcija i svatko ima svoju omiljenu - možda preferirate Google Hangouts i pivo, a možda Pinterest i pinot. Izbora je gotovo bezbroj. Ako vam je sve u životu super i sređeno možda čak volite LinkedIn i škotski viski.
Filteri su vaši prijatelji - bilo da se radi o dosadnoj fotografiji vašeg ručka ili četverostruko destiliranog Belvederea, sve je bolje s filterima. Kao što koristite Valenciu da očisti vaše bludi, proces filtracije pića pomaže odstraniti toksične nečistoće koje "pomažu" sutrašnjoj glavobolji.
Svi su s njima privlačniji - ako on ili ona nisu čista desetka nakon 10 pića i 6 filtera možda je bolje da odustanete.
Dobra su sredstva za upoznavanje - zovu se društvena droga i društveni mediji s razlogom. Nebitno je li tekila ili Twitter, oboje su droge koje vam omogućuju da komunicirate sa svakime. Bilo na šanku ili vašem timelineu. Ponekad ih možete i koristiti samostalno, u privatnosti.
Možete steći instant prijatelje - s alkoholom i društveni medijima upoznavanje novih prijatelja nikad nije bilo jednostavnije. Dovoljan je jedan klik na internetu ili jedno spoticanje na putu do WC-a u baru.
Ne koristite ih dok vozite - ne pijte dok vozite. Ne koristite društvene medije dok vozite. Ovo nije šala.
Ne smiju biti prva i zadnja stvar koju radite svaki dan - ako niste na fakultetu, ne biste smjeli "cugati" prije doručka, ako vas vaša nova simpatija nije upravo dodala na listu prijatelja nemojte koristiti Facebook u rano jutro.
Ne ponašajte se poput seronje - na društvenim medijima i pod utjecajem alkohola svi se ponašaju drugačije. Neki su smiješni, neki borbeno nastrojeni, neki kreativni, a neki pametni dok neki ne bi smjeli prići na nekoliko metara od selfie sticka ili čaše piva. Postoje internet trollovi i barski trollovi. Nemojte bit ni jedno ni drugo.
Nemojte da vas vidi šef na poslu - private browsing i šalice za kavu!
Ne trošite vrijeme na jeftine gluposti - ima užasno mnogo loše cuge i loših aplikacija, a kao njihovog konzumenta dužnost vam je prepoznati razliku između dobrog i lošeg proizvoda te cijeniti ono što koristite.
Svatko ima člana obitelji koji se njima ne zna koristiti - možda je to ujak koji voli previše popiti ili teta koja svaki komentar na Facebooku piše kao da je pismo iz Drugog svjetskog rata, svatko ima nekoga takvoga i to jednostavno morate prihvatiti.
Svi se zaklinju da će prestati - da nam je kuna za svaki put kad smo rekli da ćemo prestati piti, mogli bismo si priuštiti Dom Perignon. Većina ljudi u jednom trenutku u svojem životu kaže da će izbrisati svoj Facebook profil kao što svake nedjelje kažu da će prestati piti. Sretno s time!
Novi komentar