Rolls-Royce društvena mreža za elitu
Vrijeme testiranja je završeno i sada je postala dostupna gotovo svima u Velikoj Britaniji, Europi, Bliskom Istoku ili SAD-u
Rolls-Royce poznat po svojim skupocjenim automobilima još je prije nekoliko godina počeo testirati vlastitu društvenu mrežu zvanu Whispers.
Vrijeme testiranja je završeno i sada je postala dostupna gotovo svima u Velikoj Britaniji, Europi, Bliskom Istoku ili SAD-u. Ali, za registraciju je potrebno da posjedujete automobil Rolls-Royce ne stariji od 2003. godine. Sitnica, zar ne?
Proizvođač automobila ne krije da svoju društvenu mrežu fokusira na zvijezde, političare, glazbenike, biznismene i umjetnike. Naglašavaju da je Whispers "najekskluzivniji klub članova na svijetu" .
Putem Whispers mreže članovi će dobivati među prvima dobivati najnovije informacije vezane uz Rolls-Royce brend, pristup privatnim događanjima u rasponu od glazbenih izvedbi do luksuznih putovanja širom svijeta. Osim toga imati će mogućnost izravno kontaktirati s predsjednikom uprave tvrtke, kao i članovima upravnog odbora, kako bi se razmijenile ideje, izrazile želje i raspravljalo o poslovnim prijedlozima.
Međutim, Rolls-Royce nije jedini u akciji: Prada je nedavno lansirala za odabrane ekskluzivne događaje koja uključuje umjetnost, glazbu, hranu i panel diskusije. Ralph Lauren, Gucci i ostali luksuzni brendovi također su krenuli u tom iskustvenom smjeru.
Novi komentar