Reklame u časopisima kao i na televiziji
U rujnu će biti objavljena prva video reklama u tradicionalnom, papirnatom izdanju časopisa, prenosi BBC.
Američki showbiz magazin Entertainment Weekly prvi će objaviti oglas takve vrste u odabranim izdanjima 18. rujna i to u New Yorku i Los Angelesu.
Vrlo tanki ekrani veličine zaslona mobilnog telefona imat će i baterije koje se mogu puniti.
Čip tehnologija za pohranu snimke aktivira se kad se okrene određena stranica i slična je tehnologiji koja se koristi za muzičke čestitke. Svaki čip može sadržavati čak 40 minuta snimke.
Prvi video isječci prikazivat će programe američke TV mreže CBS te oglase kompanije Pepsi.
Vjeruje se da će ova nova tehnologija biti mnogo skuplja od uobičajenih tiskanih reklama.
Ipak, kako kaže BBC-jev dopisnik Rajesh Mirchandani, na tržištu koje je sve konkurentnije oglašivači su shvatili da je danas važnije no ikad privući pažnju na određeni proizvod. Usporedio je ovu tehnologiju s Daily Prophetom - časopisom s pokretnim slikama iz knjiga o Harryju Potteru.
Nije ovo prvi put da izdavači eksperimentiraju s digitalnom tehnologijom u časopisima. Prošle je godine, primjerice, magazin za muškarce Esquire prvi upotrijebio e-ink tehnologiju na naslovnici na kojoj su se izmjenjivali različiti uzorci. E-ink tehnologija koristi se inače u Sony Reader i Amazon Kindle čitačima za elektroničke knjige.
Americhip, koji je razvio video u tisku, također je stvorio tehnologiju koja privlači različite osjete, uključujući i njuh.
Novi komentar