« Hrvatska
objavljeno prije 14 godina i 4 mjeseca
PULA IS MORE

Pula dobila svjetsku nagradu za brendiranje

Grad Pula i hrvatski dizajneri iz Parabureaua ostvarili su velik uspjeh na međunarodnom natječaju Rebrand 2010 Global Awards

(parabureau.com)
Više o

dizajn

,

Pula

,

branding

,

Rebrand 100 Global Awards

,

Parabureau

Brendiranje Grada Pule za Turističku zajednicu Pula izdvojeno je kao jedno od najbojih svjetskih transformacija branda na ovogodišnjem Rebrand 100 Global Awardsu.

Rad kreativaca iz Parabureaua ocijenjen je visokim ocjenama i izdvojen kao iznimno uspješno ostvaren proces rebranda, te je Pula tako stavljena uz bok velikim i važnim svjetskim brandovima poput Nikea, Walmarta, McAfeeja, Reutersa, Deutsche Posta i drugih.

Parabureau je kreativna agencija za brendiranje, grafički, web i produkt dizajn te oglašavanje. Pokrenuli su je dvojica diplomiranih afirmiranih dizajnera - Marko Baus i Igor Stanišljević, a sudjelovali su na mnogim međunarodnim izložbama i natječajima, osvojivši  brojna priznanja i nagrade. Rad "Pula je više" (Pula is more) Marka Bausa, Igora Stanišljevića, Petra Popovića, Maje Turčić i Kristine Ivančić ocijenjen je visokim ocjenama i izdvojen kao iznimno uspješno ostvaren proces rebranda. 

Pula je tako, zahvaljujući radu kreativaca iz Parabureaua, postala prvi hrvatski grad koji je dobio prestižnu međunarodnu nagradu za branding, a Parabureau se još jednom našao među najvećim svjetskim branding i dizajn agencijama kao što su MetaDesign, Interbrand, Siegel+Gale, Lippincott, itd.

Rebrand je prvo i najveće međunarodno priznanje koje se svake godine dodjeljuje najuspješnijim projektima brendiranja, zbog čega  privlači konkurenciju sa svih strana svijeta. Nagrada je utemeljena 2005. godine, a svake godine privlači konkurenciju sa svih strana svijeta. Najbolja rješenja ocjenjuje žiri sastavljen od uglednih, svjetski priznatih stručnjaka.

Ova iznimno važna nagrada potvrda je profesionalnog, promišljenog i, naposljetku, uspjelog projekta "Pula je više", odnosno brendiranja Grada Pule s ciljem turističke, kulturne i opće društvene promocije i razvoja Grada, koja je proces koji traje i dalje. 

"S posebnim zadovoljstvom sam primio vijest da je projekt Pula je više dobio tako značajnu svjetsku nagradu za brendiranje, čime je Pula postala prvi hrvatski grad nagrađen za sustavno promišljanje o sebi i svojoj budućnosti. Čestitam autorima s kojima je bilo zadovoljstvo surađivati i čija je kvaliteta kreativnog rješenja ovim priznanjem prepoznata i priznata u svijetu ", izjavio je gradonačelnik Pule Boris Miletić.


04.03.2010. 22:35:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh