Primorac želi da Hrvatska bude europski lider u obrazovanju
Vladi treba "puhati za vrat" sve dok u cjelosti ne okrene politiku prema dobrobiti hrvatskog građanina, smatra bivši ministar
Jedna od ključnih tema koju sam u prvom krugu predsjedničke kampanje koristio je bila borba protiv korupcije, jer to je preduvjet za sve, a prvenstveno za otvaranje ekonomije i za čišćenje cijelog društveno-političkog i ekonomskog sustava, naglasio je Primorac na konferenciji za novinare.
Iznoseći smjernice za drugi izborni krug, Primorac je rekao da će u toj kampanji otvarati teme koje se tiču hrvatskog predsjednika i hrvatske budućnosti, a to su pitanja: prirodnih resursa, devastacije okoliša, opstanka hrvatskog naroda vezano posebno uz natalitetnu politiku, socijalnu pravdu, ekonomski procvat, kao i međunarodni ugled Hrvatske.
"Uz moju temeljnu poruku da želim napraviti Hrvatsku kao državu ponosnog, čestitog i poštenog naroda, želim napraviti i državu koja će postati i europski lider u obrazovanju. To je jedan od mojih prioriteta", rekao je Primorac, pojasnivši da bi to trebalo značiti i da prema broju ljudi koji su završili fakultet ili visoki stručni studij, Hrvatska bude iza Velike Britanije i Njemačke.
Za sve to trebaju resursi, te ću stoga "puhati za vrat snažno" vladi, dok definitivno u cijelosti ne orijentira svoju politiku prema dobrobiti za hrvatskog građanina, dodao je Primorac ističući kako "nikad svoju blagodat i slavu ne bi gradio na nevolji nekih drugih".
Izborni stožer Dragana Primorca također je reagirao priopćenjem na navode nevladinih udruga GONG-a i TIH-a o tome da je na kampanju potrošio više od onoga što je prijavio Državnom izbornom povjerenstvu (DIP). Ističu kako još jednom žele potvrditi točnost podataka glede financijskih troškova kampanje u iznosu od 3,78 milijuna kuna koji su prijavljeni DIP-u, te da su u potpunosti transparentni i u skladu sa zakonom, za razliku od nekih kandidata koje, kako navode, TIH I GONG nisu spomenuli u svojoj "prozivci".
Tvrde kako su predstavnici GONG-a i TIH-a u svojim procjenama, namjerno ili slučajno, zanemarili činjenicu da svaka televizijska kuća ima svoju ponudu, pa se za zakupljivanje prostora unaprijed, kao i za plaćanje unaprijed, dobivaju popusti i do 50 posto. Naglašavaju da su procjene troškova koje su iznijeli GONG i TIH neutemeljene te tako prezentirane daju krivu sliku biračima. (hina/metro-portal)
Novi komentar