Poslodavci u turizmu nezadovoljni sezonskim radnicima
Najviše su poslodavci nezadovoljni motivacijom zaposlenika i njihovim odnosom prema gostima, a manje stranim jezicima ili stručnim znanjima
Više od polovice anketiranih poslodavaca u turizmu i ugostiteljstvu, ili njih 54 posto, nije zadovoljna obrazovanjem, znanjima i vještinama koje posjeduju njihovi sezonski radnici, pokazalo je istraživanje portala posao.hr.
Pritom su poslodavci najviše nezadovoljni motivacijom zaposlenika i njihovim odnosom prema gostima, a tek manji dio stranim jezicima ili stručnim znanjima radnika.
Znatan broj poslodavaca, gotovo 40 posto, prilikom zapošljavanja bi prednost dalo sezoncima s kojima su već surađivali.
Portal posao.hr to je istraživanje proveo u sklopu nastavka svoje akcije zapošljavanja u turizmu koja poslodavcima omogućava da jednostavnije i brže dođu do sezonskih zaposlenika, dok posloprimcima osigurava uvid u cjelokupnu ponudu otvorenih radnih mjesta u nadolazećoj turističkoj sezoni.
Akcijom je u proteklih pet sezona zaposleno više od 27 tisuća osoba, stoga portal posao.hr nastavlja s tom praksom te s istraživanjem tržišta sezonskih poslova. Ovogodišnja akcija traje od 1. ožujka do 30. kolovoza.
Kako bi stekli uvid u potrebe poslodavaca, provedeno je i istraživanje na uzorku od 132 tvrtke koje posluju u djelatnosti Turizam i ugostiteljstvo.
Saša Jurković, direktor portala posao.hr, istaknuo je kako je ohrabrujuća činjenica da gotovo 80 posto poslodavaca očekuje sezonsko zapošljavanje na razini prošle godine, što znači da predviđaju kako će i cjelokupna turistička sezona biti na zadovoljavajućoj razini. (hina/metro-portal)
Novi komentar