« Zagreb
objavljeno prije 3 godine i 8 mjeseci
NEMA VIŠE SUBVENCIJA

Poskupljuju mjesečne i godišnje radničke karte ZET-HŽ-a

Cijene mjesečnih i godišnjih pokazanih karata ZET-HŽ za učenike, studente, umirovljenike i socijalne kategorije građana ostaju nepromijenjene

Fotografija vijesti
Više o

ZET

,

,

poskupljenje

,

javni prijevoz

,

godišnja radnička karta

,

mjesečna radnička karta

Mjesečna pokazna radnička karta u grada Zagreba (ZET-HŽ) za vlak, autobus i tramvaj poskupjet će s 319 kuna na 510 kuna, a poskupjet će i godišnja pokazna radnička karta (ZET-HŽ) i sada će umjesto 265,73 kuna po mjesecu iznositi 470 kuna, jer Grad Zagreb više ne subvencionira te karte, najavio je danas na konferenciji za novinare predsjednik Uprave HŽ Putničkoga prijevoza Renato Humić dodavši da tu odluku koju je danas donio i Zagrebački holding mora još potvrditi Gradska uprava, prenosi Hina. 

Ukoliko Gradska uprava tu odluku do sutra u podne ne potvrdi, HŽ će krenuti s prodajom svoje mjesečne radničke pokazne karte koja će vrijediti samo za prijevoz vlakom, najavio je Humić.

Rekao je kako četiri mjeseca HŽ Putnički prijevoz nije mogao postići dogovor s Gradom Zagrebom, Zagrebačkim holdingom i njihovom podružnicom ZET-om o načinu podmirenja troškova željezničkog prijevoza pa su već gotovo i donijeli odluku da počnu prodavati mjesečnu radničku pokaznu kartu koja će vrijediti samo za prijevoz vlakom. Međutim, rekao je, prije početka konferencije za novinare Zagrebački holding donio je odluku i cijenu te zajedničke ZET-HŽ karte, koju sada još treba potvrditi Gradska uprava na čelu s gradonačelnikom Milanom Bandićem, a nakon toga znat će se i točna cijena.

Podsjetio je da integrirani sustav javnog gradsko-prigradskog prijevoza za vlak, autobus i tramvaj u Zagreba egzistira od 1992., ugovorom između Grada Zagreba, ZET-a i HŽ-a na način da putnik kupuje kartu na šalteru ZET-a i sav taj prihod ostaje u ZET-u, a Putnički prijevoz HŽ-a dobivao je od Grada financijsku potporu od 91 milijun kuna godišnje za sve strukture građana. Humić je rekao da su putnici prepoznali kvalitetu usluge tog prijevoza pa se prijevoz vlakovima sve više povećavao pa je tako na Glavnom kolodvoru danas oko 270 vlakova dnevno u funkciji javnog gradskog prijevoza putnika. .

Istaknuo je kako se u ovoj godini situacija promijenila jer je u Gradu Zagrebu donijeta odluka da će se u 2011. samo učenicima, studentima, umirovljenicima i socijalnoj kategoriji građana subvencionirati cijena karte, a radnici nisu obuhvaćeni tom odlukom. Rekao je da HŽ Putnički prijevoz nije poskupio svoju uslugu nego se dolazi do zajedničke prijevozne karte - ZET ulazi sa svojim udjelom a HŽ Putnički prijevoz sa svojim.

Također je rekao kako HŽ Putnički prijevoz više ne može putnike voziti za badava, jer je u prva dva mjeseca ove godine izgubio oko sedam milijuna kuna i taj će im novac ZET morati refundirati.

 

02.03.2011. 14:52:25
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh izrada Origami