« Biznis
objavljeno prije 1 mjesec i 7 dana
STVARNO?

Pet retail industrija hrane i dodataka za kućne ljubimce bilježi veliki rast

Pet retail - industrija hrane i dodataka za kućne ljubimce bilježi veliki rast i dokazuje otpornost i u najzahtjevnijim vremenima

Ozbiljna industrija
Ozbiljna industrija (Arhiva)
Više o

pet industrija

Posljedice pandemije i zatvaranja negativno su utjecale na mnoge svjetske industrije, ipak postoji mali broj onih koji su u to najzahtjevnije doba prosperirali. Povećana potražnja u vrijeme „lockdown-a" za hranom i dodatcima za kućne ljubimce odrazila se i na poslovanje Pet Network grupe koja bilježi konstantan rast - trenutno posluje na pet tržišta (Hrvatska, Slovenija, Srbija, Bugarska i Rumunjska), a u 160 trgovina radi više od 1500 zaposlenika među kojima i 100 veterinara posvećenih dobrobiti životinja.

Pet centar nije samo trgovina u kojoj kupujete hranu za životinje. To je mjesto u kojem naši kupci mogu uvijek dobiti potpuno personaliziranu uslugu, savjete i prijedloge naših prodavača i veterinara. Važno nam je da se u našem prostoru jednako dobro osjećaju i ljubimci i njihovi vlasnici i ponosni smo što je naša predanost prepoznata na pet europskih tržišta", naglasio je Tim Terva, izvršni direktor Pet Network grupe.

Od ove godine, Pet Network grupa ima novi tim pod vodstvom Tima Terva. Gospodin Timo ima više od 15 godina iskustva u maloprodaji, uključujući i dugogodišnju karijeru u Lidlu na mjestu regionalnog direktora strateški važnog talijanskog tržišta. Zatim je radio u Musti grupi, vodećoj skandinavskoj maloprodajnoj kompaniji za hranu i dodatke za kućne ljubimce. U njegovom timu su i Neda Vuk, glavna izvršna direktorica za Hrvatsku, Srbiju i Bugarsku za Pet centar i Maxi Pet, potom Adriana Mateescu, glavna izvršna direktorica za Rumunjsku za Maxi Pet i Animax. Borut Magister glavni je izvršni direktor za Sloveniju, a CFO je Martina Babić.

''Investiramo u sva postojeća tržišta kroz program brze ekspanzije. Imamo snažnu prisutnost u regiji i sada je pravo vrijeme da uložimo u daljnji razvoj. Do kraja 2025. godine planiramo otvoriti 100 novih lokacija kako bismo zadovoljili rastuću potražnju proizvoda za kućne ljubimce. Istovremeno ulažemo i u digitalni razvoj - naše kupce ne kategoriziramo kao kupce u trgovinama ili online kupcima. Umjesto toga razvijamo svoje poslovanje kako bismo našim

27.05.2022. 16:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh