« Lifestlye MODA&STIL
objavljeno prije 10 godina i 5 mjeseci
SHOPPING

Palmanova Outlet Village - talijanska moda nadomak Hrvatskoj

Ovaj poznati talijanski trgovački centar okuplja više od devedeset dućana na komercijalnoj površini od 24.000 m²

Novinari u Palmanova Outlet Villageu
Novinari u Palmanova Outlet Villageu (Palmanova Outlet Village)
Više o

Palmanova Outlet Village

Danas je povodom predstojećih božićnih i novogodišnjih blagdana organizirano studijsko putovanje hrvatskih novinara u jedan od najpoznatijih talijanskih trgovačkih centara, Palmanova Outlet Village.

Palmanova Outlet Village otvoren je u svibnju 2008. u Ajellu kraj Udina. Zahvaljujući svojoj geo-strateškoj poziciji, kao jedini talijanski granični outlet trgovački centar, Palmanova Outlet Village obraća se klijentima iz područja koje zahvaća sjeveroistočnu Italiju te susjedne države - Sloveniju, Hrvatsku, Austriju i Srbiju.

Ove godine, trgovački centar Palmanova Outlet Village proslavio je petu godišnjicu postojanja. Zbog svoje heterogene ponude, u proteklom periodu posjetilo ga je gotovo 14.500.000 kupaca. Naime, ovaj poznati talijanski trgovački centar okuplja više od devedeset dućana na komercijalnoj površini od 24.000 m². Zahvaljujući karakteristikama koje su vezane uz kvalitetu, funkcionalnost i uslugu, ovaj trgovački centar bilježi tri milijuna posjetitelja godišnje, od kojih je više od 40% kupaca iz stranih zemalja, od čega 7 % dolazi iz Hrvatske.

Kalendar centra bogat je događajima i raznim aktivnostima tijekom cijele godine te čini posjet zanimljivijim jer ga predstavlja kao mjesto na kojem je slobodno vrijeme moguće provesti ugodno i na otvorenom, u društvu obitelji ili prijatelja.

Osim toga, valja istaknuti kako je povodom božićnih blagdana za klijente organizirana nagradna igra koja nudi mogućnost osvajanja nekog od brojnih poklon bonova za kupovinu, ali i mogućnost osvajanja glavne nagrade u vrijednosti od 10 000 eura. Tijekom prosinca, posjetitelji centra će, između ostalog, moći uživati u nizu zabavnih sadržaja za djecu i odrasle s organiziranim paradama i koncertima.

Palmanova Outlet Village usko surađuje i s talijanskim Crvenim križem.

Luigi Maurizio Villa, direktor prodaje Palmanova Outlet Village, prilikom današnjeg druženja s hrvatskim novinarima rekao je:

„Čast nam je ugostiti hrvatske novinare iz sektora mode i trgovine. Za nas je to prilika da predstavimo naš outlet centar i indirektno zahvalimo hrvatskim kupcima koji su nam od samog početka poslovanja iznimno važni. Od prvih dana naše prisutnosti na tržištu, bilo nam je važno obuhvatiti barem 10 % hrvatskih kupaca. Riječ je o modno osviještenim kupcima koji uglavnom kupuju glamurozne marke poput Iceberga, Galiana i Guessa, a koji su spremni zanemariti cijenu ukoliko će dobiti kvalitetan komad odjeće. Doista, prosječna potrošnja hrvatskog potrošača iznosi otprilike 230,00 € i među najvišima je kad je riječ o stranim potrošačima, bez obzira na to što hrvatski kupci nemaju pravo na povrat poreza otkako je Hrvatska punopravna članica Europske unije."  

13.12.2013. 15:30:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh