Pad prodaje mobitela u Kini i rast u Europi
Očito je da potrošači sve više traže jeftinije alternative u odnosu na dosadašnje poznate brendove, posebice u Europi
Godine dvoznamenkastog rasta prodaje mobilnih telefona u Kini se zaustavlja. Prema analitičarima, prošle je godine u Kini kao jednom od vodećih tržišta prodano 20% manje mobitela u odnosu na godinu dana ranije i 8% manje pametnih telefona.
Bez obzira na pad prodaje uređaja u Kini, zanimljivo je da su upravo neki kineski brendovi u 2014 poput Huawei ili Xiaomi, zabilježili snažan rast prodaje pametnih telefona.
Očito je da potrošači sve više traže jeftinije alternative u odnosu na dosadašnje poznate brendove, posebice u Europi.
Ove će se godine poznata imena u svijetu pametnih telefona morat itekako potruditi oko dizajna i inovacija novih modela u cilju osvajanja srca potrošača. Naravno, bit će potrebno sniziti i cijene koje postaju previsoke za većinu potrošača.
Novi komentar