Otvorena nova dionica punog profila istarskog Ipsilona
Riječ je o investiciji vrijednoj 72 milijuna eura, a puštanjem u promet te dionice završena je prva faza dupliranja, odnosno dogradnje Istarskog ipsilona
Čak dva mjeseca prije završetka službenog roka danas je otvorena dionica punog profila autoceste Istarskog ipsilona od Kanfanara do Rogovića, dužine 18 kilometara, piše Hina.
Riječ je o investiciji vrijednoj 72 milijuna eura, a puštanjem u promet te dionice završena je prva faza dupliranja, odnosno dogradnje Istarskog ipsilona. Do punog profila dograđeno je 100 kilometara autoceste između Pule i Umaga odnosno Kanfanara i Rogovića.
U okviru prve faze, rečeno je danas, izgrađeno je i deset kilometara pristupnih cesta između Pule i Pomera te čvor Umag - granični prijelaz Kaštel. Ukupna vrijednost radova izvedenih u toj fazi iznosila je 326 milijuna eura.
"Istarski ipsilon u cjelini od iznimne je važnosti za razvoj gospodarstva u Istri, jer je to zapravo ulaganje u gospodarstvo," kazala je Kosor na otvaranju, dodavši kako je u ovoj godini Vlada u izgradnju cesta i autocesta uložila oko četiri milijarde kuna.
Istarski župan Ivan Jakovčić zahvalio se Vladi na dosadašnjoj suradnji bez koje se, istaknuo je, taj projekt ne bi realizirao.
Istarski ipsilon može biti odličan primjer kako se brzo i kvalitetno mogu rješavati infrastrukturni projekti bitni za građane Hrvatske, kazao je i istaknuo da je Ipsilon podigao kvalitetu življenja u Istri i konkurentnost turizma jer zahvaljujući Ipsilonu "za dva sata može se doći u Austriju, za 40 minuta u Italiju a za pola sata u Sloveniju."
Ustvrdivši kako ova faza predstavlja veliki doprinos za sigurnost 12 milijuna vozila koja godišnje prolaze Ipsilonom, generalni direktor "Bina Istre" David Gabelica kazao je kako, da bi se Ipsilon spojio sa Zagrebom odnosno ostatkom Hrvatske u punom profilu autoceste, preostaje izgradnja još 45 kilometara.
"Oni predstavljaju veliki izazov. Bina Istra je krenula u projektiranje te dionice i očekuje se ishođenje građevinskih dozvola tijekom ljeta 2012.", istaknuo je Gabelica dodavši kako se troškovi izgradnje te faze procjenjuju na 300 milijuna eura.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar