Online upoznavanje raste
Za novu generaciju poanta online upoznavanja nije samo u organizaciji susreta uživo, već i u samom online iskustvu
Upitno je i hoće li virtualni spojevi putem video poziva izgubiti na popularnosti jednom kada kontakti uživo budu omogućeni.
Platforme poput eHarmony, OKCupid i Match zabilježile su veliki porast video spojeva.
Seidman je napomenuo da Tinder također planira uvođenje opcije video spojeva u lipnju. Funkcionirat će na način da obje strane moraju pristati na video poziv, a opcija će biti besplatna.
Situacija s koronavirusom samo je ubrzala neke od generacijskih promjena u korištenju platforme, a koje je kompanija proučavala unutar svojih fokus grupa.
''Osamnaestogodišnjaci koji se sada priključuju aplikaciji, za razliku od onih iz 2012., odrasli su s društvenim mrežama i percipiraju virtualni svijet kao nešto posve prirodno'', objasnio je Seidman.
Za ovu generaciju poanta on line upoznavanja nije samo u organizaciji susreta uživo, već i u samom online iskustvu. Iz tog razloga, Tinder je odlučio da fokus aplikacije bude dogovor za češće druženje na internetu. Riječ je o virtualnim prostorima i događanjima gdje se ljudi mogu poznati i povezati na platformi.
''Digitalni život postaje jednako važan kao i socijalni život u stvarnom svijetu'', opisao je Seidman novu generaciju korisnika.
U svijetu u kojem se nastavlja mjera socijalnog distanciranja, ovakav način odlazaka na spojeve morat će, u određenoj mjeri, prihvatiti i starije generacije.
Novi komentar