Održan press brunch Dove Fashion.hr
Za sezonu jesen-zima 2011./2012. naglasak je stavljen na ženskim modelima, odnosno djevojkama koje svojom prirodnom ljepotom i karizmom na modnoj pisti oživljavaju dizajnerske ideje
Već četvrtu sezonu za redom DOVE FASHION.HR organizirao je tradicionalni press brunch kao neposredno druženje između dizajnera i modnih novinara povodom nadolazećih revija za sezonu jesen-zima 2011./2012. koje će se održati od 11. do 13. ožujka u Paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma.
Svoje kolekcije za unaprijed predstojeću sezonu predstaviti će dizajnerska imena: I-GLE, Robert Sever, TAJA, Martina Felja, Stjepan Čuka, Aleksandra Dojčinović, Branka Donassy, Igor Galaš, Alduk, Ana Maria Ricov, eNVy room, Ivica Skoko te u sklopu revolucionarnog projekta INDUSTRIJA: Robert Sever za SAN PETER, Ivica Klarić i Zoran Mrvoš za RIO RIJEKU, Igor Galaš za ARENU, Juraj Zigman i Ana Maria Ricov za BAMBI.
Glavni naglasak druženja bio je na predstavljanju kampanje za novu sezonu koju je osmislio nagrađivani kreativni studio Decker & Kutić - višestruki laureati na prestižnom domaćem modnom natjecanju PhotoDays. Kampanje Romana Deckera i Dejana Kutića za DOVE FASHION.HR pret-a-porter i resort kolekcije redovito izazivaju oduševljenje i reakcije minimalnom, ali upečatljivom atmosferom.
Za sezonu jesen-zima 2011./2012. naglasak je stavljen na ženskim modelima, odnosno djevojkama koje svojom prirodnom ljepotom i karizmom na modnoj pisti oživljavaju dizajnerske ideje. Gotovo dokumentaristička fotografija donosi atmosferu trenutka tišine koji je uhvaćen u užurbanom backstageu netom prije početka same revije. Za frizure modela tijekom snimanja kampanje bila je zadužena Keune Akademija Hrvatska.
Video kampanju snimio je proslavljeni redatelj Vanja Vascarac koji je svojom vizijom nastavio filozofiju optimistične i minimalističke kampanje.
„Željeli smo dočarati izuzetno prirodnu, čistu ljepotu bez ikakve pretencioznosti. Pastelne boje i nježno razbarušena kosa asociraju na modnu nenametljivost i „ljepotu tišine". Modeli su uvijek platforma i muze svim dizajnerima, a naše muze ove sezone oduševljavaju svojom jednostavnošću i mirnoćom" , izjavio je direktor i osnivač FASHION.HR koncepta Vinko Filipić.
Vođeni idejom sofisticiranog minimalizma u stylingu je suptilno istaknuta posebna „limited edition" print majica koju je dizajnirao Robert Sever za DOVE. Ovaj besprijekorni „It" komad nastavlja zagovarati proslavljenu filozofiju stvarne ljepote, koja već sezonama izaziva pozitivne ovacije medija i javnosti.
Posebna kreacija Roberta Severa za DOVE koja nosi poruku '100% svoja' uskoro će biti dostupna široj javnosti i na taj način nastaviti uspješno širiti ideju stvarne ljepote koja ne ovisi o klasičnim društvenim stereotipima.
Novi komentar