Novih 634 milijuna kuna bespovratnih sredstava za inovacije proizvoda i usluga
Prijavitelj mora biti pravna ili fizička osoba koja je mikro, malo ili srednje poduzeće (1-249 zaposlenih) koje posluje najmanje godinu dana i ima minimalno jednu zaposlenu osobu
Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta otvorilo je natječaj namijenjen poduzetnicima usmjerenim na proizvodnju naprednih i inovativnih proizvoda i usluga, visoke dodane vrijednosti koji će doprinijeti povećanju izvoza te time i konkurentnosti hrvatskog gospodarstva.
Predmet ovog natječaja je proizvodnja i komercijalizacija inovativnih proizvoda i usluga, ulaganjem u inovacije procesa i/ili organizaciju poslovanja, isključivo u skladu s identificiranim prioritetnim tematskim područjima i međusektorskim temama Strategije pametne specijalizacije (S3).
Prihvatljiva područja za ulaganje
Natječaj Inovacije u S3 područjima usmjeren je na 5 tematskih područja i 13 podsektora. Strategija pametne specijalizacije odnosi se na: Zdravlje i kvaliteta života, Energija i održivi okoliš, Promet i mobilnost, Sigurnost te Hrana i Bio-ekonomija. Tematska prioritetna područja nisu sektori niti tehnologije. S3 se odnosi na područja primjene rezultata istraživanja, razvoja i inovacija i razvoj novih proizvoda i usluga. Projektni prijedlozi moraju se odnositi na jedno od spomenutih tematskih područja ili podsektora.
Prihvatljivi prijavitelji
Prijavitelj mora biti pravna ili fizička osoba koja je mikro, malo ili srednje poduzeće (1-249 zaposlenih) koje posluje najmanje godinu dana i ima minimalno jednu zaposlenu osobu.
Razina i visina potpore
Najniža vrijednost koja se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 750.000,00 HRK dok je najviša vrijednost potpore 20.000.000 HRK.
Intenzitet potpore:
1) Regionalne potpore za ulaganje
a) 45% prihvatljivih troškova za mikro i mala poduzeća;
b) 35% prihvatljivih troškova za srednja poduzeća;
2) Potpore za inovacije procesa i organizacije poslovanja
- do 50% prihvatljivih troškova
3) Potpore male vrijednosti (Program de minimis)
- do 75% prihvatljivih troškova
Prihvatljive aktivnosti i troškovi
Prihvatljive aktivnosti:
1) Inovacija organizacije i/ili procesa MSP-ova u svrhu komercijalizacije novih
inovativnih proizvoda i usluga
2) Ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu
3) Prateće aktivnosti povezane s projektom (de minimis)
Prihvatljivi troškovi:
U kategoriju prihvatljivih troškova uključeni su: nabava i montaža novih strojeva, opreme i alata, troškovi informatičko-komunikacijskih rješenja, troškovi plaća osoblja, trošak energetskog certifikata i uporabnih dozvola, patenata i autorskih prava, neizravni troškovi povezani s projektom, troškovi amortizacije opreme te PDV za koji se ne može osigurati povrat.
Prijave traju od 15. srpnja do 15. studenog 2019.
Više o natječajima možete pronaći ovdje.
Novi komentar