« Život
objavljeno prije 15 godina i 4 mjeseca
Online život

Nove prilike za izlaz iz recesije omogućit će internet

Internet je glavni medij i u teška vremena, u svijetu manje pogođen od ostalih

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Arhiva)
Više o

recesija

,

internet

,

društvene mreže

Nije baš popularno reći da je recesija dobra stvar. Ali neočekivani ishod vremena stezanja remena upravo se zbiva u eri blogova i društvenih mreža te predstavlja korijenje kreativnosti koja mijenja igru za zabavljačku industriju.

"U starim vremenima - misleći na predinternetske društvene mreže - zabavljačka industrija smatrala se otpornom na recesiju zato što ako su stvari loše išle, ljudi su još uvijek željeli pobjeći od svega uz pomoć televizije i filma", objašnjava odvjetnik Darrell D. Miller .

"Svi smo mi odrasli u industriji koja je bila 40, 50, 60 godina ukorijenjena u monopol. Imali smo tri televizijske kuće. A danas, društvene mreže i digitalna zabava odvraćaju ljude od filma, televizije i glazbe te su uništile osnovne blokove publike."

Kao rezultat ove migracije na Internet, kao što Miller kaže, potrošači su "postali stvaraoci filmova snimajući vlastite filmove i stavljajući ih na Internet". U nekim slučajevima, ovi kratki filmovi mogu dobiti ogromnu publiku - prirodnu nagradu za istinsku inovaciju.

Internet je spasio i filmske i televizijske studije s niskim budžetima, utoliko što im je dao novu publiku i utjecao na promjenu sadržaja koje su prikazivali.

"Okret prema novim medijima i koncentracija na štednju prisilila je zabavljačku industriju da ponovno razmisli o svojem pristupu pričanja priče. Zabavljačke karakteristike oblikuju se tako da prate razvoj tehnologije; knjige se sada pišu na Twitteru", kaže Kirsten Osolind, redateljica online sapunice "Chicago to Coronado".

"Internet se pokazao izvorom zarade za mnoge ljude", dodaje Yves Darbuze, izvršna direktorica Plot Multimedia. "Ako samo pogledate što je Will Ferrell uspio s FunnyorDie.com, moglo bi biti teže unovčiti recesiju ali je ona sasvim sigurno izvor prihoda koji prije nije postojao i ulagači su voljni platiti najveći novac samo da surađuju s takvim brandovima."

Budući da smo sada prisiljeni učiniti više s manjim, naučili smo prihvatiti samo najkvalitetniju zabavu, koja se nalazi na vrhu naših prstiju.

Piše: Heidi Patalano/Metro New York
02.10.2009. 12:46:16
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh