Nove potpore iz Vinske omotnice
Privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina prihvatljivi su korisnici samo u mjeri Promidžba
Prema najavama, Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je 3. prosinca 2020. godine Javne natječaje za podnošenje prijava za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći vina 2019. - 2023. za mjere Promidžba vina na tržištima trećih zemalja te Informiranje u državama članicama.
Korisnici mjera su:
Stručne organizacije uključene u sektor vina, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača, sektorske organizacije uključene u sektor vina, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna, privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina.
*Privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina prihvatljivi su korisnici samo u mjeri Promidžba.*
Prihvatljive aktivnosti za mjeru Promidžba su:
- oglašavanje u medijima na tržištima trećih zemalja
- odnosi s javnošću, promocija i marketing kroz: organiziranje informativnih putovanja u Hrvatsku za novinare i stručnjake u sektoru vina iz trećih zemalja, promidžba imidža Hrvatske u trećim zemljama održavanjem vinskih manifestacija, degustacija za trgovce i potrošače, promotivne prodaje u trećim zemljama, aktivnosti koje se odnose na odnose s javnošću, pressice, druge aktivnosti vezane za odnose s javnošću i troškovi agencija za odnose s javnošću koje se provode u trećim zemljama ili su usmjerene za tržište trećih zemalja
- izrada promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja i distribucija
- sudjelovanje na međunarodnim sajmovima i drugim međunarodnim događanjima na tržištima trećih zemalja
- administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika
Prihvatljivi troškovi za mjeru Informiranje su:
- informativne kampanje
- sudjelovanje na događanjima, sajmovima i izložbama od nacionalnog značaja ili od značaja za Europsku uniju
- oglašavanje u medijima na tržištu država članica
- izrada i distribucija informativnih materijala za tržište država članica
- administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika
Informativne aktivnosti su prihvatljive ukoliko se provode u okviru:
- informativnih kampanja koje se mogu provoditi u institucijama, a mogu biti i audio-vizualne
- događaja, sajmova i izložbi koje okupljaju barem sudionike iz države članice na koju se projekt odnosi i na kojima korisnik sudjeluje, u vidu informativnih štandova ili organiziranja konferencije
Prijave se podnose do 5. veljače 2021. godine.
Više o natječaju Promidžba vina na tržištima trećih zemalja možete pronaći ovdje.
Više o natječaju Informiranje u državama članicama možete pronaći ovdje.
Više informacija o ostalim natječajima možete pronaći ovdje ili nas možete kontaktirati na brojeve telefona 01 5806 307 i 01 5806 308.
Novi komentar