« Lifestlye MODA&STIL
objavljeno prije 15 godina i 11 mjeseci

Neodoljive cipele s crvenim potplatom

Christian Louboutin napravio je pravi bum oslikavši prepoznatljivom crvenom bojom cipele za kojima su poludjele brojne slavne žene

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Getty Images)
Više o

Christian Louboutin

,

Luxury institut

,

cipele

Najtraženije cipele u 2008. godini, prema istraživanju njujorškog Luxury instituta jesu one Francuza Christiana Louboutina. S obzirom na to da je potukao sve velike brendove, radi se o velikom uspjehu. Naime, u svjetskim razmjerima Christian Louboutin je sićušan brend.

On se ne oglašava niti obasipa poznate ličnosti besplatnim cipelama, a za njegove sandale morat ćete izdvojiti oko osam tisuća kuna. Louboutin je doduše vrlo dosjetljiv, sposoban, a i spreman provesti sate i sate sa svojim klijenticama.

Prema pisanju magazina Time, nedavno je otkazao let za Pariz kako bi proveo još dva sata potpisujući se brojnim obožavateljicama na crvene potplate karakteristične za njegove cipele.

Kada je jedna od klijentica zavikala kako je ona samo domaćica, Louboutin je napisao ‘Za moju najdražu kućanicu’. A ključ njegova uspjeha (preuzeo je primat od Manola Blahnika) upravo su prepoznatljivi crveni potplati. Francuz tvrdi da se to dogodilo sasvim slučajno.

- Kada je prvi prototip došao u moje ruke, cipele su imale veliki crni potplat. Skoro sam umro. Nakon toga zgrabio sam lak za nokte svoje asistentice i počeo oslikavati potplat. Istog trena cipela je oživjela - rekao je.

Louboutin je mislio kako će svake sezone mijenjati boju potplata, ali ipak se odlučio samo za crvenu.

- Crvena je više od boje. Ona je simbol ljubavi, krvi, strasti. Ona je poput rupčića koji je elegantno odjevenoj ženi ispao kad je ugledala naočitog muškarca - izjavio je Louboutin.

Sestre Paris i Nicky Hilton kad god mogu pokazuju svoje štikle s potpisom Christiana Louboutina. Kako je Paris poznata trend-seterica, sa zadovoljstvom ih nosi.

Crvena je također uočljiva na način na koji neki biznismen ne bi mogao ni zamisliti. Svaki put kad se neka žena uspinje stepenicama, prekriži noge, hoda po cesti, ta se boja vidi. Ona je simbol cipele koja košta pravo malo bogatstvo.

Kada manekenka prošeta pistom u louboutinicama, publika se odmah identificira s njima. Nije ni čudo što Christian Louboutin izbjegava klasične logotipe. Njegov crveni potplat genijalan je logo, statusni simbol koji se sam od sebe nestaje. Slične su se stvari događale i prije, primjerice s Pradinim najlonskim torbama. 

Louboutinovi potplati možda su još briljantniji od Pradinog najlona, jer se crvena koža troši, i to brzo. Nećete je moći nakon intenzivnog nošenja ponovno prebojiti u crveno, osim ako ne nađete nekog odličnog postolara koji se razumije u te stvari. Umjesto toga, ako ste doista predani statusnim simbolima, posegnite duboko u džep i odvojite  osam tisuća kuna za novi par.

SlučajnostPriča o cipeli crvenog potplata započela je kada je Louboutin, nezadovoljan crnom bojom, prebojio potplate prvog para lakom za nokte svoje asistentice i tako sasvim slučajno postao najtraženiji dizajner cipela.

Piše: Piše: Livia Čveljo
06.08.2008. 18:32:04
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh