Nadogradnja branda HONOR dodatno će ubrzati poslovni rast
Predstavljanje telefona HONOR View20 označava novo poglavlje za tehnološki brand kojeg vole mladi diljem svijeta
HONOR, vodeći e-brand pametnih telefona, na globalnom predstavljanju Honora View20 u Parizu službeno je predstavio nadogradnju branda HONOR. Nadogradnja otkriva novi logo, novi slogan „HONOR MY WORLD" i potpuno nova brand partnerstva s MOSCHINOM, VIVIENNE TAM i Fortniteom.
„Honorov snažan poslovni rezultat u 2018. godini označio je povećanje poslovnog rasta na inozemnim tržištima od 170 % u odnosu na prošlu godinu. To nas je približilo cilju da postanemo jedan od „Top 5" globalnih brendova pametnih telefona u roku od tri godine. Cilj nam je postati tehnološki brand kojeg vole mladi u cijelom svijetu. Nadograđujemo naš brand kako bismo bolje zadovoljili potrebe mladih za tehnologijom, dizajnom, osobnim izražavanjem i uključenjem u zajednicu. Ovaj novi branding označit će sljedeći korak u našem globalnom rastu", rekao je George Zhao, predsjednik HONORA.
Na CES-u 2018., HONOR je prvi put spomenuo svoj cilj da postane jedan od „Top 5" globalnih brendova pametnih telefona u roku od tri godine. Već u prvoj godini širenja Honora na inozemna tržišta, taj je cilj postignut u mnogim zemljama. Prema najnovijem GfK istraživanju, HONOR je drugi vodeći brand u Rusiji, četvrti vodeći u Italiji, Njemačkoj, Finskoj, Saudijskoj Arabiji, UAE, Ukrajini, te peti u Francuskoj, Velikoj Britaniji i Češkoj.
Razumjeti, poštovati i povezati se s mladim ljudima diljem svijeta
HONOR je posvećen tome da postane tehnološki brand kojeg vole mladi diljem svijeta. Za mlade ljude koji su rođeni u digitalnom dobu, tehnologija je potpuno integrirala visoku tehnologiju u svakodnevni život. Njihova strast za jedinstvenim dizajnom također potiče HONOR da traži novu inspiraciju. Imajući to u vidu, HONOR nudi niz proizvoda: HONOR Magic 2 koji predstavlja tehnološki idealizam, HONOR View 20 koji predstavlja vrhunsku tehnologiju i HONOR 10 koji predstavlja šik tehnologiju.
Prema istraživanjima Svjetskog kongresa mladih i organizacije Disrupt Creative, 52 % mladih sebe vidi kao globalnog građanina, a 65 % preferira dijeljenje nad vlasništvom. Mladi traže više osobnog izražavanja i interakcije u zajednici nego prije. S obzirom na te vrijednosti, HONOR gradi veliku HONOR zajednicu kako bi se povezao s mladima u cijelome svijetu. Dvadeset i jedan Honorov fan klub diljem svijeta održao je u 2018. godini više od 200 događanja za fanove. Do sada je broj registriranih HONOR fanova premašio 120 milijuna, što je nezamisliv broj za tako mladi brand.
Za susret s novim HONOROM
Kako bi pratio međunarodni estetski trend, HONOR je uveo novi logotip, ispisujući „HONOR" velikim slovima i dodajući boje koje se pomiču. Koncept boja koje se pomiču predstavlja toplinu i svijetle strane tehnologije te raznolikost kulture mladih. Ovaj kreativni dizajn omogućuje Honoru da konvergira estetsku teoriju i najmoderniju tehnologiju za razvoj modernijih proizvoda za mlade u svijetu.
HONOR se zalaže za pružanje revolucionarne tehnologije i dizajna, inteligentnog i personaliziranog korisničkog iskustva, modernog digitalnog načina života za sve scenarije za mlade u svijetu i za postavljanje trendova pionirske kulture i modernog načina života. U skladu s novim sloganom „HONOR MY WORLD", HONOR potiče mlade ljude da poduzmu akcije i uživaju u svakom trenutku svog života.
Spajanje mladih u svijetu s voljenim mladenačkim brendovima
Surađujući s brendovima koje vole mladi diljem svijeta, HONOR nastoji proširiti svoje granice i ponuditi proizvode visoke kvalitete koji zadovoljavaju njihove potrebe.
HONOR najavljuje partnerstvo s tvrtkom MOSCHINO, što je prvi veliki korak za novi HONOR brand u 2019. godini. Ova suradnja s tvrtkom MOSCHINO predstavlja prekograničnu konvergenciju visoke mode i visoke tehnologije.
HONOR je također započeo suradnju s Vivienne Tam, međunarodnom modnom dizajnericom. Uvođenjem filozofije dizajna VIVIENNE TAM u HONOR proizvode, HONOR demonstrira svoju transformaciju u trendovski tehnološki brand.
Nadalje, HONOR nastoji poboljšati korisničko iskustvo i cijeni svaki uvid koji donosi veće zadovoljstvo korisnika. U čast predstavljanja HONOR View20, HONOR surađuje s Epic Games kako bi iskustvo mobilnog igranja Fortnitea pomaknuo na višu razinu. Kao dio ove suradnje, vlasnici HONOR View20 imat će ekskluzivan pristup opremi HONOR GUARD u Fortniteu.
>> Pratite vijesti iz Hi Tech rubrike na Facebook stranici Hi Tech by Metro Portal i na Instagramu >>
Novi komentar