Mudge postao šef sigurnosti Twittera
Zatkova živopisna biografija počela je devedesetih godina kad je istovremeno vodio povjerljiv posao za tvrtku koja je imala ugovor s vladom i bio vođa Kulta mrtve krave
Kompanija je imenovala Peitera Zatka, šire poznatog pod svojim hakerskim imenom Mudge, na položaj šefa sigurnosti i dala mu široke ovlasti da preporuča promjene u strukturi i praksama.
Zatko će odgovarati generalnom direktoru Twittera Jacku Dorseyu a očekuje se da upravljanje preuzme nakon analize koja će trajati 45 do 60 dana.
U ekskluzivnom intervjuu Zatko je najavio da će ispitati "informatičku sigurnost, integritet stranica mreže, fizičku sigurnost, integritet platforme, što počinje utjecati na zloporabe i manipulacije platformom, i inženjerski dio".
Zatkova živopisna biografija počela je devedesetih godina kad je istovremeno vodio povjerljiv posao za tvrtku koja je imala ugovor s vladom i bio vođa Kulta mrtve krave, skupine hakera čuvene po tome što je objavila alate za hakiranje Windowsa kako bi navela Microsoft da poboljša sigurnost.
Zatko je u karijeri, među ostalim, radio na posebnim projektima Googlea i nadgledao dodjele projekata kibersigurnosti u Pentagonovoj Agenciji za napredna istraživanja i projekte (DARPA).
- Ne znam može li itko popraviti sigurnost Twittera, no on bi mi bio na vrhu popisa - rekao je Dan Kaufman, koji je bio Zatkov nadglednik u DARPA-i a sada vodi Googleov odjel za napredne proizvode.
Twitter se suočava s brojnim sigurnosnim izazovima. Prije godinu dana vlada SAD-a je optužila dvojicu informatičara da su špijunirali za Saudijsku Arabiju dok su ranijih godina radili za Twitter i slali privatne informacije o kritičarima te države.
U srpnju je skupina mladih hakera prevarila zaposlenike kompanije i dobila pristup internim alatima što im je omogućilo da mijenjaju postavke računa tada predsjedničkog kandidata Joea Bidena, osnivača MIcrosofta Billa Gatesa i čelnika kompanije Tesla Elona Muska.
Zatko je rekao i da želi poboljšati javnu komunikaciju na Twitteru. Pohvalio je nedavne poteze kompanije kako bi korisnike navela da komentiraju umjesto da naprosto "retvitaju".
- Idući korak bi bio primorati ljude da razumiju konverzaciju prije no što se u nju uključe - rekao je.
Novi komentar