Moderni vođe kupuju tenisice
Imate strast prema kupovanju tenisica? Kupujete više od tri para godišnje? Nemojte odmah biti zabrinuti, to bi zapravo mogao biti dobar znak. Novo istraživanje pokazuje da ste više nalik vođi nego ostali ljudi, piše Reuters.
Mindset Media, medijska tvrtka koja istražuje karakterne osobine različitih potrošača, otkrila je da ljudi koji kupuju više od tri para tenisica godišnje imaju 61 posto više vjerojatnosti da imaju kvalitete modernog vođe.
Te kvalitete su definirane kao posjedovanje ideja i vizije, te odnos prema drugima koje je istovremeno prisan i odlučan.
Istraživanje koje je na 7500 ispitanika provedeno na internetu preko panela tvrtke za ispitivanje tržišta Nielsen, također je pokazalo da su česti kupci tenisica 50 posto češće vrlo uporni i 47 posto češće spontaniji od drugih ljudi.
Lauren Arvonio, glasnogovornica Mindset Medije izjavila je da će se ljubitelji tenisica prije nego ostali povoditi za vlastitom intuicijom i instinktom.
- Često se kaže da možete puno toga reći o osobi na osnovi cipela koje nosi, a sada imamo i neke čvrste činjenice koje to potvrđuju. Ono što je posebno zanimljivo jest da ove karakterne osobine jednako vrijede za sve, bez obzira na dob, spol ili osobna primanja - rekla je Lauren Arvonio za Reuters. (METRO)
Rezultati ranijih ispitivanjaPrijašnja istraživanja tvrtke Mindset Media pokazala su da će ljudi koji račune napravljene putem kreditnih kartica plaćaju svakog mjeseca biti ‘znatno promišljeniji’ od drugih razmatrajući svoje postupke, ali će istodobno biti i manje skromni i skloniji hvaliti se svojim navikama.
Za vlasnike sve prisutnijih hibridnih automobila jedno od prethodnih istraživanja je pokazalo da će u 78 posto slučajeva biti znatno kreativniji od drugih te istovremeno manje dogmatski.
Novi komentar