Mobitel-igrice ‘cvatu’ na mreži za druženje
Dok se malo trošilo na marketing, prodaja je bila mala
Procvat internetskih mreža za druženje i nova platforma finskog proizvođača mobitela Nokije, trebali bi izdavačima video-igrica za mobilne uređaje omogućiti novi poslovni uzlet nakon zastoja u 2007.
Tržište igara za mobitele pretrpjelo je prošle godine neočekivanu krizu, za koju su mnogi izdavači i analitičari okrivili nedostatak interesa telekomunikacijskih operatera da ulažu u njihovo oglašavanje. Stoga su se izdavači okrenuli sve popularnijim internetskim mrežama za druženje, s namjerom da sami prodaju igre na tim stranicama.
Digital Chocolate, jedan od nekolicine globalnih izdavača, stavio je svoju popularnu igru Tower Bloxx na nekoliko internetskih stranica za druženje i igre. U samo četiri mjeseca ta je igra na Facebooku instalirana više od 400.000 puta.
U ovoj godini veći prihodi od igara za mobiteleInforma očekuje da će prihodi od igara za mobilne uređaje porasti u ovoj godini za 23 posto, dakle na četiri milijarde dolara, osobito uz pomoć Nokia N-Gage igraćeg servisa koji bi se na tržištu trebao naći vrlo skoro, već za koji tjedan.
Tvrtka za medijska istraživanja M:Metrics priopćila je da je broj onih koji su prošle godine kupili igre za mobitele u Sjedinjenim Državama i Europi ostao gotovo nepromijenjen u odnosu na godinu ranije, s tim da je porasla popularnost kopiranih igara.
- Segment igara za mobitele već dugo stagnira, s manje od pet posto pretplatnika koji kupuju i igraju igrice. Usto, operateri su vrlo malo potrošili na marketing i promociju naslova igara - kazao je analitičar iz tvrtke Informa Daniel Winterbottom, dodavši da se oko 90 posto prodaje mobilnih igara obavlja preko portala operatera. (Hina)
Novi komentar