MIRA od serijskog pravi hibrida
Tvrtka MIRA serijskim modelima ugrađuje elektromotore
Ugradnjom moderne hibridne tehnologije i pogonskih sustava u stare ili aktualne verzije automobila bavi se tvrtka MIRA.
Njihova bi konverzija serijskim modelima trebala donijeti 61 posto uštede na trošku goriva, te smanjenje emisije štetnog CO2 za 39 posto.
Pravi primjer konverzije je MIRA H4V, demonstracijsko vozilo čija je osnova serijska Škoda Octavia. Prednje kotače Octavije pokreće serijski benzinac snage 82 KS smješten ispod haube. Na stražnji su dio ugrađena dva elektromotora sa 47 konjskih snaga. Oni pokreću stražnje kotače preko posebnih MIRA diferencijala.
Vrlo je važno napomenuti da su usprkos svim tim zamjenama, performanse Octavije ostale na razini tvorničkih podataka.
Elektromotore inače napaja struja iz akumulatora smještenih u tri kazete. Korištenjem nano-tehnologije proizvedene su litij-ion-fosfatne baterije koje daju najviše energije u odnosu na svoju težinu i osiguravaju stabilan napon.
MIRA rabi i regenerativno kočenje kako bi se maksimalno iskoristila energija, a malim je zahvatima na karoseriji Octavije koeficijent otpora zraka smanjen za 8 posto i sada iznosi Cd=0,299.
Cijena konverzije serijskog automobila u hibridnu verziju za sada nije poznata, ali stručnjaci iz MIRE tvrde da je jeftinija od mnogih serijskih hibrida. Smatra se kako će prvi komercijalni kit biti ponuđen tržištu krajem 2009. godine.
Novi komentar