Ministar Mrsić ganja lajkere kampanjom na Facebooku
Kako kaže sam Mrsić, a i Vlada prisnažuje, osobnu Facebook stranicu ministar promovira iz vlastitog džepa
Mirando Mrsić najnoviji je u nizu političara koji je odlučio svoju popularnost na Facebooku pojačati kampanjom, i to jednom od onih ne baš previše etičnih u kojima vas vaši prijatelji koji su lajkali nekoga "pozivaju" da i vi to napravite.
I, kako je rekao sam Mrsić na svom profilu, a bogami i Vlada na svom, ministar svoju popularnost diže na svoj račun. Ministarska plaća sigurno je dovoljna za kakvu kampanjicu kojom se može uloviti dvadesetak tisuća fanova.
Na stranu sve moguće zezancije koje se mogu izvesti iz toga, od toga da virtualna vlada zaslužuje i virtualne ministre, do mogućnosti da se na sjednicama Vlade, kad kamere izađu, međusobno hvališu brojem Facebook fanova.
Cijela priča, zapravo, upućuje na jedan problem koji treba jasno definirati: čija je Facebook stranica Vlade i koliko nas ona košta? Prema pričama iz Vlade, tijekom kampanje je hrpica volontera radila na Facebook stranicama Kukurikavaca i SDP-a, a neki od njih nastavili su raditi Facebook stranicu Vlade.
E sad, ako Vlada plaća te ljude, a rekli su u nekoliko navrata da plaćaju, koliko to košta mjesečno i tko je odgovoran za rezultate. Naime, 40-ak tisuća fanova je, zapravo, mizerna brojka, ma kako se šutjelo o tome. Kad bi se po tome procjenjivao rejting Vlade među građanima, ova bi slobodno mogla pokupiti krpice i zavući se u neku rupu od srama.
No, idemo hipotetički dalje i pretpostavimo (groznu, strašnu i nevjerojatno okrutnu) mogućnost da sljedeće izbore dobije ... Karamarko. Što će se onda dogoditi s Vladinim profilom na Facebooku?
Sumnjamo da će Karamarko veselo prihvatiti nasljeđe "crvene napasti", pogotovo kad vidimo kako upravlja svojom strankom. Vjerojatnije je da neće znati što bi uopće s tim, osim eventualno proglasiti sve trenutne fanove antidržavnim elementima, jugoslavenčinama i sličnim epitetima.
Znači, četiri godine će Vlada promovirati svoj rad na Fejsu, nabirati fanove i lajkove, plaćati ljude za to (najkonzervativnija moguća procjena bila bi cca par stotina tisuća kuna troškova), i onda?
Hoće li netko odgovarati za ulaganje koje ima rok trajanja i još kratkotrajnije učinke? Tko će podvući crtu i reći - potrošili smo xy novaca, učinak je sljedeći: u četiri smo godine prikupili (izmišljam) stotinu tisuća fanova, postavili smo tri tisuće postova, dobili milijun i pol komentara i deset milijuna lajkova na komentare. Sada molimo sve fanove da odlajkaju stranicu jer smo izgubili izbore i vrate se na stari profil Kukuriku koalicije ...
U ovoj državi sigurno ima puno boljih načina za potrošiti par stotina tisuća kuna ....
Novi komentar