« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 3 godine i 6 mjeseci
SJAJNO!

Masne namirnice koje skidaju kilograme

Ako želite kontrolirati svoju težinu i živjeti zdravo, ovih osam 'masnih' namirnica pomoći će vam u tome bolje od bilo koje dijete

Losos mora naći mjesto na vašem jelovniku
Losos mora naći mjesto na vašem jelovniku (Shutterstock)
Više o

masna hrana

,

transmasti

,

nezasićene masnoće

,

avokado

,

bademi

,

losos

,

junetina

,

žumanjak

,

tvrdi sir

Jedina vrsta masnoća koja je za vas loša su trans masti, a sve ostale mogu biti jako važne za vaše zdravlje i težinu.

Naravno da ne možete odmah dodati neke zdrave masti vašoj dijeti i odmah očekivati da ćete izgubiti na težini. No konzumiranje širokog raspona hrane, uključujući masti, pomaže vam stvoriti osjećaj sitosti i zaustaviti vas u prejedanju.

Avokado - održava struk tankim i zdravim te sadrži puno prehrambenih vlakana i proteina pa njime možete 'zavarati' glad.

Bademi - za dobar međuobrok odličan izbor je šaka badema jer su orašasti plodovi puni hranjivih tvari koje sprečavaju taloženje masnoća u tijelu. Puni su proteina i daju vam potrebnu energiju.

Divlji losos - svakako ga uvrstite u jelovnik ako želite smršavjeti jer je ova riba puna omega 3 masnih kiselina. One uravnotežuju razine dobrog kolesterola i čuvaju zdravlje srca.

Kokosovo ulje - snaži organizam i jača imunitet te doprinosi topljenju masnih jastučića na predjelu trbuha.

Nemasna junetina  - juneće meso od životinja hranjenih travom sadrži zdrave omega 3 masne kiseline koje čuvaju zdravlje srca i kardiovaskularnog sustava. Ovaj tip mesa je manje masan od uobičaje

Nemasni nog.maslac - jedna žlica maslaca dnevno pojačava razine energije i pomaže zadovoljiti glad. Nemasni maslac zvuči 'fancy', ali možete ga nabaviti online i u mnogim trgovinama koje imaju deklaraciju 'ghee'. Taj pročišćeni maslac obiluje omega 3 masnim kiselinama te antioksidansima i vitaminima A, E, D i K. On regulira probavu, poboljšava memoriju, čisti krvne žile, jača imunitet, poboljšava vid i ima anti age učinak na tijelo.

Tvrdi, punomasni sir - unatoč činjenici da je sir često stavljen postrani zbog masti i kalorija koje sadrži, znanost tvrdi da punomasna hrana i ona bazirana na mlijeku zaslužuje svoj ugled. 

Žumanjak - zdrave masti u žumanjku pomažu u održavanju dobre razine hormona koji sagorijevaju masnoće u vašem tijelu pa će vam pomoći da se oslobodite sala. Studija je pokazala da su ljudi, koji su jeli jaja za doručak, uspjeli održati zdraviju tjelesnu težinu od onih koji s jedli žitarice i kruh.

Vjeruje se da masne kiseline u starijim sirevima ubrzavaju vaš metabolizam i tako vam pomažu u gubitku kilograma. Što je dobra isprika da naručite pizzu s ekstra parmezanom.

04.05.2016. 11:24:53
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh