LinkedIn postao druga najposjećenija društvena mreža
Iako specijaliziran za poslovne odnose i kontakte, LinkedIn koristi više ljudi nego Myspace i Twitter
Društvena mreža fokusirana na razvijanje i održavanje poslovnih odnosa i kontakata, LinkedIn, od lipnja ove godine nalazi se na drugom mjestu posjećenosti u SAD-u, javlja Hina. LinkedIn se ovime smjestio odmah iza vodećeg (i nedostižnog) Facebooku, ali ispred MySpeacea i Twittera.
U lipnju je LinkedIn zabilježio 33,9 milijuna pojedinačnih posjetitelja (+1,5 posto u mjesec dana), daleko iza Facebooka (160,9 milijuna posjetitelja, +2,3 posto) ali neposredno ispred MySpacea (33,5 milijuna posjetitelja, -4 posto).
Twitter koji je zabilježio najbrži rast (+13,5 posto), imao je 30,6 milijuna posjetitelja. ComScore je istaknuo da brojke iz svijeta još nisu dostupne za lipanj.
09.07.2011. 12:44:00
Novi komentar