Koliko stvarno možemo iskoristiti kozmetičke proizvode
Njemačka agencija za zaštitu potrošača istražila je koja je ambalaža najbolja što se tiče iskoristivosti proizvoda, potaknuta uobičajenom frustracijom nemogućnosti iskorištavanja do zadnje kapi
Svi smo dovoljno puta iskusili frustraciju kad smo u tušu, znamo da imamo još šampona ili gela za tuširanje, no iz boce jednostavno ne izlazi ništa.
Agencija za zaštitu potrošača u Hamburgu analizirala je 10 losiona za tijelo i otkrila je da su tube i bočice koje mogu stajati okrenute naopačke na svom zatvaraču najekonomičnije.
Prema rezultatima analize, čak do 25 posto nekih kozmetičkih proizvoda ostaje neiskorišteno u ambalaži nakon odlaganja.
Najgora je ambalaža ona koja ne može stajati na svom zatvaraču. Od testiranih proizvoda, tri su imala pumpice koje se također nisu pokazale savršenima što se tiče iskoristivosti proizvoda.
Pakiranja koja mogu stajati na svom zatvaraču zadržavaju najviše između pet i 16 posto proizvoda, što je relativno dobra iskoristivost. Konzistencija losiona također ima ulogu u tome koliko će ga ostati u bočici ili tubi.
Ulje za tijelo u bočici s pumpicom pokazalo se bolje od gušćeg losiona za tijelo koje se zadržava na stijenkama ambalaže.
Novi komentar