« Biznis
objavljeno prije 2 godine i 9 mjeseci
KAMPANJA

Kampanja Neviđena svježina

Kaufland predstavio novu mrak kampanju „Neviđeno svježe“ Zanimljivim ručkom u potpunom mraku Kaufland impresionirao svježinom proizvoda

Neviđena svježina
Neviđena svježina (Kaufland)
Više o

svježina

,

Kaufland

Jedna od najvećih snaga trgovačkog lanca Kaufland svakako je svježina njihova asortimana voća, povrća, mliječnih i pekarskih proizvoda, svježeg mesa i ribe. U inovativnoj kampanji „Neviđeno svježe" ovaj trgovački lanac ističe beskompromisnu svježinu svojih proizvoda koji su, čak i da su odabrani u potpunom mraku, uvijek jednako svježi te nose oznaku Obećanje svježine - Kaufland kvaliteta.

„Ove godine odlučili smo odmaknuti se od prethodnih kampanja. Naime, kupcima smo ponudili kupnju svježih namirnica u potpunom mraku. Potvrdili su nam: svježinom naših proizvoda bili su više nego zadovoljni, bez obzira na to što su ih birali bez da su ih mogli vidjeti. O svježini proizvoda vodimo posebnu brigu i u svim koracima opskrbnog lanca, kao i na samim policama jer želimo da kupci budu sigurni u apsolutnu svježinu proizvoda koje kupuju", pojasnio je Daniel Šturm, član uprave za Nabavu i marketing Kauflanda.

Povodom predstavljanja nove kampanje, Kaufland je uzvanike oduševio posebnim događajem u potpunom mraku. U zatamnjenom prostoru jednog restorana, uzvanici su imali jedinstveno iskustvo kušanja tri slijeda gastronomskih specijaliteta bez osjetila vida, oslanjajući se na okus, njuh i dodir. Jedinstveni gastronomski doživljaj tako je uzvanicima predstavio pravi izazov u prepoznavanju aroma i teksture hrane. Slijedovi u mraku pripremljeni su isključivo namirnicama iz asortimana Kauflanda, a pripremao ih je njihov novi ambasador, Chef Pero Savanović, koji i sam namirnice uvijek bira po ključu svježine i sezonalnosti jer one tada daju svoj maksimum i u organoleptičkom i nutritivnom smislu.

„Za ova tri slijeda u mraku vodio sam se idejom odabira namirnica koje imaju posebnu „osobnost", neki upečatljiv statement kako bih dodatno potaknuo sva čula - od okusa, mirisa, teksture... Srećom, u Kauflandu mogu uvijek pronaći sve što je za to potrebno - od domaćih i lokalnih proizvoda do onih egzotičnijih kada planiram malo „pomaknuti" menu nečim neuobičajenim. Kuhanje je kreativan proces - zato je bitno, uz svježe i kvalitetne namirnice, dopustiti si kreative i mašte", ističe Pero Savanović.

Uzvanike je kroz nezaboravan doživljaj vodila Ivana Mišerić, među gostima su se našle i Jelena Marinović i Matea Miljan Rafaj, a za glazbenu poslasticu bili su zaduženi pjevačica Sabrina Hebiri uz pratnju Vinka Mihića na perkusijama te Frana Šokića na klaviru.

Više o Kauflandu i aktualnoj ponudi na www.kaufland.hr

03.03.2022. 13:41:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh