« Biznis
objavljeno prije 2 godine i 9 mjeseci
BIZNIS

Intersnack Adria otvorio novo skladište

Intersnack Adria investirao 33 milijuna kuna u novo skladište gotovih proizvoda

Intersnack Adria
Intersnack Adria (Arhiva)
Više o

skladište

,

Intersnack Adria

Intersnack Adria, najveći otkupljivač industrijskog krumpira te vodeći hrvatski proizvođač slanih grickalica, svečano je otvorio novoizgrađeno skladište gotovih proizvoda u sklopu svojeg proizvodnog kompleksa u Hercegovcu.

Najnovijom investicijom u vrijednosti 33 milijuna kuna, sufinanciranom 50 posto iz fondova EU-a putem javnog natječaja, Intersnack Adria nastavlja širiti i modernizirati svoje proizvodne kapacitete, stavljajući poseban naglasak na još učinkovitiju regionalnu distribuciju i povećanje domaće proizvodnje.

Skladištem gotovih proizvoda Intersnack Adria zaokružuje višegodišnji proces unapređivanja tvorničkog kompleksa u koji je uloženo gotovo 70 milijuna kuna, a iz kompanije ističu da su u planu i daljnja širenja te potpuna modernizacija proizvodnog pogona.

Investicijom u zgradu i opremu skladišta gotovih proizvoda ostvaren je sljedeći korak naše strategije razvoja proizvodnog kompleksa u Hercegovcu, s ciljem što uspješnije i kvalitetnije proizvodnje te snažnije regionalne prisutnosti i jačanja pozicije tržišnog lidera u segmentu slanih grickalica. S ulaganjem i daljnjim razvojem te modernizacijom tvornice nastavljamo i dalje. Intersnack Adria posljednjih je godina dokazao da se fondovima EU-a koristimo brzo i učinkovito te da i više nego uspješno opravdavamo i održavamo status vodećeg hrvatskog proizvođača slanih grickalica od 100 posto hrvatskog krumpira", istaknuo je Ianko Krandarov, direktor Intersnacka Adria i Intersnacka Bugarska, te dodao kako je kompanija u 2021. ostvarila rast izvoza i prodaje na domaćem i inozemnom tržištu kao i značajne pozitivne pomake u poslovnim rezultatima u odnosu na 2020., unatoč veoma izazovnoj i neizvjesnoj prošloj godini, obilježenoj nastavkom pandemije i lošijim urodom krumpira.

Novo skladište gotovih proizvoda, kapaciteta više od 4700 paletnih mjesta, opremljeno je najsuvremenijim sustavom WMS (Warehouse Management System), poštujući najnaprednije standarde čuvanja i daljnje distribucije proizvoda koje potrošači na policama prepoznaju pod brendovima Čipi Čips, Chio, Chio Kroki Kroket, Chio Tip Top, Pom Bär i Nutline. U skladištu će od sada biti skladišteni svi gotovi proizvodi za hrvatsko, ali i regionalno tržište. Iz kompanije ističu kako su upravo takve investicije važan preduvjet za daljnje širenje na tržištima regije, a donose iznimne koristi i lokalnoj zajednici.

Novo skladište ima veliku važnost ne samo za kompaniju već i za lokalno stanovništvo. Zbog značajnog povećanja volumena, u tvornici u Hercegovcu povećali smo broj zaposlenika, i to za 10 posto u odnosu na 2020. godinu, te smo također povećali produktivnost", istaknuo je Josip Cvetko, direktor tvornice Intersnack Adria u Hercegovcu.

S našim kooperantima imamo iznimno dobru i dugogodišnju suradnju. Za nadolazeću sezonu ugovorili smo 10 posto više površina za uzgoj, a i u budućnosti očekujemo nastavak trenda povećavanja ugovorenih površina za otkup, s obzirom na naše planove razvoja i investicija. Naime, nastavit ćemo s ulaganjem u najmoderniju tehnologiju, opremu i procese proizvodnje i skladištenja, ali i u unapređivanje znanja i iskustva naših zaposlenika, jer želimo poticati razvoj lokalnog gospodarstva", dodao je Cvetko.

Na svečanom otvorenju i u obilasku novog skladišta sudjelovali su državni tajnik u Ministarstvu poljoprivrede Zdravko Tušek, bjelovarsko-bilogorski župan Marko Marušić te načelnik općine Hercegovac Boro Bašljan.

Intersnack Adria izvrsno pokazuje koliko su investicije u hrvatsku poljoprivredu važne, posebice kada je riječ o višemilijunskim ulaganjima koja osiguravaju rast i razvoj ne samo jedne kompanije već cijele regije. Vjerujem kako ćemo, zahvaljujući brojnim ulaganjima u modernizaciju i širenje kapaciteta, uskoro svjedočiti povećanju proizvodnje i distribucije hrvatskog čipsa na lokalnoj, ali i regionalnoj razini, što je velik uspjeh za hrvatsko gospodarstvo i poljoprivredu", istaknuo je Marko Marušić, župan Bjelovarsko - bilogorske županije na svečanom otvorenju.

Ministarstvo poljoprivrede uvijek će podupirati projekte koji, poput ovog, doprinose razvoju hrvatskog sela ali i gospodarskom razvoju čitave regije. Imamo na što biti ponosni - Intersnack Adria tržišni je lider u proizvodnji slanih grickalica, a sve to zahvaljujući trudu kooperanata koji su rasli zajedno s ovom tvornicom u Hercegovcu. Veseli me i činjenica da Intersnack Adria već planira daljnje investicije i projekte, čime samo utvrđuje svoj potencijal i regionalnu prisutnost", izjavio je Zdravko Tušek, državni tajnik u Ministarstvu poljoprivrede.

Intersnack Adria tržišni je lider u kategoriji slanih grickalica na hrvatskom tržištu. Najpoznatiji brendovi u portfelju kompanije su Čipi Čips, Chio, Chio Kroki Kroket, Chio Tip Top, Pom Bär i Nutline. Čipi Čips je prvi i vodeći hrvatski čips, brend s tradicijom od 1977., proizveden od 100 posto hrvatskog krumpira. Zahvaljujući uspjehu kompanije i brenda Čipi Čips na hrvatskom tržištu, u tvornici u Hercegovcu od 2020. godine započela je proizvodnja međunarodnih brendova Chio čips i Pom Bär.

28.02.2022. 18:58:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh