Kako zazeleniti ove blagdane
Pozitivna je to namjera s obzirom da polovica plastičnog otpada dolazi od proizvoda za kućanstvo i kozmetiku
Kako zeleni ekološki trend sve više ulazi u svaku sferu našeg života, tako se ovaj pozitivan trend sve više nameće i u vrijeme božićnih blagdana. Potiče se darivanje ekoloških poklona u održivim pakiranjima, korištenje ekoloških ukrasa, božićne jelke s korijenom i slično. A zeleni trend u fokus i sve više stavlja beauty proizvode čija se ambalaža može reciklirati ili još bolje, ne stvara veliku količinu plastičnog otpada (rinfuzna, kruta pakiranja ili u obliku praha). Pozitivna je to namjera s obzirom da polovica plastičnog otpada dolazi od proizvoda za kućanstvo i kozmetiku.
No, održivost u industriji ljepote odnosi se ustvari na cijeli proces proizvodnje proizvoda - od korištenja prirodnih sirovina organskog podrijetla, do stvaranja formule, reaktivnosti na ambalažu, životnog vijeka proizvoda i ambalaže unutar određenog roka upotrebe, te utjecaja na okoliš nakon odlaganja.
Sapunoteka brend prirodne hrvatske kozmetike ide u korak s ovim trendom od samih početaka svog osnutka, a danas broji već punih 12 godina postojanja. I upravo Sapunotekini kruti šamponi za kosu stvaraju nula otpada, po istoimenom načelu „zero waste-a", jer radi se o proizvodu bez ambalaže. Jedino 100% kompostabilni karton čuva ovaj proizvod tijekom perioda upotrebe.
Kosa je oduvijek bila ukras lica, a pogotovo ženskog - bez obzira bila ona dugačka ili kratka, plava, smeđa, crvena ili ponosna sijeda, ravna ili kovrčava... Koliko joj se pažnje pridaje govori i uvriježeni pojam „good hair day" koji se veže uz osjećaj zadovoljstva kada nam kosa dobro izgleda. Stoga nećete pogriješiti ako ovih blagdana darujete Sapunotekine krute šampone za kosu. Time ćete poslati i pozitivnu poruku koju nosi zeleni ekološki trend koji nas kroz zajedništvo spaja u želji ljepšeg i očuvanog zajedničkog doma, baš kao što i priliči pravoj poruci „zelenih" blagdana.
Sapunotekine proizvode možete pronaći u raznim specijaliziranim kozmetičkim trgovinama diljem Hrvatske, ali i u mnogim trgovačkim lancima. Upravo je i DM trgovački lanac od nedavno proširio postojeći asortiman ponude Sapunotekinih proizvoda s njihovim krutim šamponima za kosu.
Tim povodom Sapunoteka je pozvala razne influencerice da same isprobaju ovaj proizvod za kosu i podijele svoje mišljenje na društvenim mrežama....Okupile su se smeđokose, brinete, plavuše i narančaste, poludugih ili dugih, ravnih ili kovrčavih kosa...
„Nedavno sam prešla na krute šampone za kosu, a s ovim Sapunotekinim sam do sada najzadovoljnija. Traju baš jako dugo, što mi je do sada bilo nezamislivo." - podijelila je svoje iskustvo Nataša Rajčević, prepoznatljive narančaste kose, s Instagram profila @burbon_i_borovnice.
I doista, jedna pločica krutog šampona može zamijeniti dvije plastične bočice tekućeg šampona, a praktična je i za putovanja - s čime se slaže i Mija Dropuljić s profila @mijad poznata po prekrasnim fotkama prirode i planinarenja, ali i vjernog korištenja Sapunotekinih krutih šampona za sebe i svog dečka.
Poznata splitska brineta, radio voditeljica i kolumnistica Nina Slišković Goleš @ninasliskovicgoles kaže: „Priznajem javno da sam bila jaaaako skeptična po pitanju tvrdih šampona za kosu. U teoriji zvuči sjajno, ali što je u praksi? Pjeni li se dovoljno? Je li nezgodno za rukovanje? Mirišu li koliko želim? Moja draga Sapunoteka me ponukala da probam njihov tvrdi šampon i sve moje nedoumice riješila već pri prvom pranju kose. Ja sam zapravo van sebe od oduševljenja jer ne samo da su ovi šamponi ekološki, prirodni, organski, cruelty free, nego su i sve ono što želiš za svoju kosu (plus uz njih ne trebaš koristiti regenerator)."
Regenerator zaista ne treba uz Sapunotekine krute šampone, a i jednostavni su za upotrebu. Koristite ga kao i sapun za ruke, utrljajte nekoliko puta pločicu kroz tjeme prethodno namočene kose, i čim se stvori pjena, rasporedite ju kroz cijelu kosu.
Poznata HRT-ova sportska novinarka Mirna Zidarić inače zagovara clean beauty proizvode, te i sama koristi razne Sapunotekine proizvode, a sada je isprobala i krute šampone.
„Nema do tog osjećaja nego kada si zadovoljan kosom i kožom. Probala i oduševila se!!! Ove blagdane podržimo domaće brendove" - podržava „zelenu priču" i Jelena Ćudina s Instagram profila @jelenajeleee
Zazelenite ove blagdane održivim eko poklonima i podržite naše hrvatske proizvođače. Ovim Sapunotekinim dobivate „sve u jednom" - od ekološkog pakiranja do clean formule potpuno prirodnih veganski i cruelty free sastojaka (bez konzervansa, emulgatora, parabena, surfaktanta, silikona, ftalata ili umjetnih mirisa). Dolaze u pet verzija - za svaki tip kose.
A dobro je i znati - ako (i)pak vašoj kosi treba sos tretman, Sapunotekino pakung ulje priskače u pomoć. Kombinacija ricinusovog, arganovog, sezamovog ulja, te od makadamije, avokada i eteričnog ružinog drva - hrane i hidratiziraju. Možete ga nanositi samo na vrhove kose, između svakog pranja, ili umasirati u tjeme na pola sata (nakon čega se kosa opere) za pravi SOS tretmana.
Pjevačica Sabrina Hebiri @__sabrina_hebiri__ preporučuje ovo ulje koje koristi za svoju bujnu kovrčavu kosu tamno smeđe boje: „Po prvi puta nisam koristila regenerator jer obično bez njega ne mogu ništa s kosom tako da sam jako zadovoljna. Ulje sam probala i stvarno je super! Prekrasno miriši i nije da masti kosu...makar čak to niti mojoj kosi ne bi smetalo jer imam suhu kosu, ali od nekih ulja mi izgleda kao da ju nisam oprala. Tako da mi je Sapunotekino ulje odlično, kosa mi čak niti nije bila razbarušena, nego onako baš kako treba."
I ostali Sapunotekini proizvodi dolaze u ekološkim ambalažama, pa tako kreme i losione možete pronaći u aluminijskim tubama, a razna ulja u staklenoj ambalaži. No, podršku je Sapunoteka dobila i za dizajn ambalaže: „Vrlo sam oduševljena pakiranjem - zaista je lijep kada si netko da toliko truda da je cijela priča tako lijepo prezentirana." - zaključuje cijelu priča poznata fotografkinja Rajna Raguž.
Još danas možete uhvatiti 30% popusta na sve Sapunotekine tvrde šampone za kosu i ulje putem njihovog web shopa.
Novi komentar