« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 mjesec i 15 dana
SAVJETI :)

Kako zamijeniti mlijeko i mliječne proizvode

Sirevi, mlijeko, jogurt i putar samo su neke od namirnica na mliječnoj bazi koje konzumiramo više ili manje svakodnevno.

Kokos je dobra zamjena
Kokos je dobra zamjena (Arhiva)
Više o

mlijeko

,

sir

,

Zamjena

,

mliječna baza

Mnogi od nas obožavaju sir i mliječne proizvode, no dosta njih među nama stalno ima nekih problema s probavom... a razlog je upravo mlijeko.

Međutim, radi se o proizvodima koji zahtijevaju više enzima laktaze da bi tijelo probavilo laktozu. Osim toga, radi se o zasićenim mastima koje nisu preporučljive za svakodnenvu konzumaciju.

Ne morate zato prestati konzumirati mliječne proizvode, no povremeno ih možete zamijeniti zamjenskim proizvodima sličnog okusa i teksture.

Ovo su zamjene koje mogu učiniti čuda za vaše zdravlje.

Bademovo mlijeko - mlijeko na biljnoj bazi dobra je zamjena za mlijeko koje kod odraslih osoba može teško pasti na želudac pa i uzrokovati probavne probleme. Bogati je vitaminima i kacijem.

Putar od kokosa za deserte - masnoće su vrlo važan sastojak većine deserata. Putar od kokosa nema jak okus i zdrav je. Ne sadrži šećere uopće, zaslađivače i druge štetne sastojke.

Putar od orašastih plodova - umjesto uobičajenog putra uvedite u prehranu putar od kikirikija, od lješnjaka, od indijskih oraščića i slično. Oni ne sadrže toliko šećera niti soli. Odlično se slažu sa sendvičima, smoothiejima i sličnim jelima. Pridonose jačanju mišića i razvoju mozga.

Sir u prahu - ako volite posuti sir po omiljenim jelima, odaberite sir u prahu, posebno je populana Cheddar, jer on ne sadrži laktozu.

Sojino mlijeko - sojino je mlijeko prirodno, na biljnoj bazi i bez šećera, to je svakako zdrava alternativa mliječnoj varijanti. Osim toga, bogato je bjelančevinama i vitaminima.

Ako imate problema s probavom ili niste ljubitelji mliječnih proizvoda, ovo su zdrave zamjene koje će vam držati energiju na visokoj razini cijeli dan.

02.12.2021. 11:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh