RECENZIJA KNJIGE

,

Smut

,

Kako smo napisali erotski ljubić

Naklada Neptun ima još jedan hit - Smut iliti Kako smo napisali erotski ljubić, a krasnu recenziju napisala je poznata blogerica Rose Strong na Ključu za knjigu koju prenosimo u cijelosti.

Najprije Elle Kennedy, onda Colleen Hoover, a sada i Karina Halle. Mislim da je vrijeme da  priznamo da Neptunovke znaju kako odabrati ljubavni roman koji će čitateljima ostati u sjećanju.

Kako smo napisali erotski ljubić, engleski Smut, upravo je ono što nam je ovog ljeta trebalo, a ako se još niste uspjeli uvjeriti da će vam upravo on postati omiljeno štivo 2018., samouvjereno tvrdim da ću vas ja uvjeriti da ga je vrijedno obožavati.

Blake Crawford zdušno se trudi položiti kolegij Kreativnog pisanja kako bi što prije stekao diplomu i preuzeo očev biznis - malu, ali dobro poznatu obiteljsku knjižaru. Amanda Newland želi rasturiti na istom kolegiju kako bi roditeljima dokazala da je pisanje posao koji zavređuje poštovanje i možda čak divljenje.

Ono što ni jedan od njih ne želi jest sudjelovati na zajedničkom zadatku pisanja kratke priče. Ali morat će.

Umišljeni seronja i uštogljena princeza morat će udružiti snage i uskladiti talente kako bi napisali priču koja bi im donijela najbolje ocjene.

A kad se pokaže da im to sasvim dobro ide, odlučit će zakoračiti u novu avanturu: odvažit će se na pisanje erotskog romana.

No pisanje erotske literature uključuje razmišljanje o prčastim guzama (poput Amandine) i mišićavim trbušnjacima (poput Blakeovih), što naš dvojac tjera da požele neke od svojih scena staviti na test. Može li seks uživo izgledati onako kako izgleda u romanima za odrasle?
I hoće li ih znatiželja stajati partnerstva?
Što vi mislite?

Jedno je sigurno: ovakvog romana nema na našim prostorima. Jeste li ikad čitali ljubavno-erotski roman u kojem likovi pokušavaju napisati ljubavno-erotski roman? Ja mislim da niste.
Jeste li se ikada zapitali zašto nekom autoru pada na pamet napisati baš erotski roman? Mislite li da je to nešto što svatko može napisati?Znate li da se autori ljubavnih i erotskih romana često nalaze na meti kolega, kritičara i sebi bliskih ljudi jer "gube vrijeme" i talent na pisanje nečega što drugi smatraju smećem i šundom?Iz udobnih fotelja nas koji sjedimo s ovakvom vrstom knjige u ruci, ti problemi djeluju toliko dalekima da ih možda uopće ne shvaćamo ozbiljno. Mi naše omiljene autorice poznajemo kao uspješne žene koje nam svojim perom golicaju misli i popravljaju subotnje večeri.

„Nije lako biti pisac, to je vrlo težak posao. Teži nego što biste ikada mogli zamisliti. No ono što ga čini još težim jest činjenica da skoro svi vi trenutačno pišete s lakoćom. Pišete ono što vam srce nalaže. Jedine poteškoće s kojima se sada suočavate su strah od loše ocjene i stres zbog ograničenog vremenskog roka. Ali riječi vam još dolaze prirodno, priče se praktički same pišu. U ovoj fazi još možete, kao što je rekao Hemingway, samo sjesti za pisaću mašinu i krvariti. No za mnoge pisce, i sada se moram poslužiti popularnim klišeom, pisanje je poput vađenja krvi iz kamena. I dalje imaš volju i želju, no s vremenom i s iskustvom dolazi i sve veća sumnja u sebe, a unutarnji kritičar postaje sve glasniji. Ušutkava tvoju kreativnost. Počinješ se osjećati kao da ti je zabranjeno griješiti."

Baš će nam zato ovaj roman, na jedan humorističan i zabavan način pokazati kako točno nastaje jedan erotski ljubić. Dva mlada i perspektivna autora koji teže proslaviti se pisanjem fantasy romana napravit će odlučan i drastičan korak i krenuti s pisanjem erotike. Od ideje do razrađenog poslovnog i financijskog plana; od brainstorminga koji počinje kao obična zezancija do pikantnih naslova koji mame čitatelja; od likova do radnje, preko seksi scena, Blake i Amanda približit će nam proces nastajanja takozvanog smuta - erotske literature.
Dvoje mladih pisaca zavirit će duboko u vlastitu maštu, dozvoliti najskrivenijim fantazijama da isplivaju na površinu i staviti na papir razmišljanja koja se možda ne bi usudili ni izgovoriti glasno.Sigurna sam da će vas posebno oduševiti humor koji proizlazi iz razlika u muškom i ženskom razmišljanju o ljubavi, romantici i seksu. Nakon toga zadivit će vas način na koji će te razlike postati receptom za uspjeh u njihovom nastojanju.

Razmišljanjima i postupcima svojih likova Karina Halle vlastitim primjerom dokazuje da i ova vrsta literature itekako zahtjeva talent. Njezini likovi utjelovljuju muke svakog autora koji se nada da će svoj roman jednog dana vidjeti u rukama oduševljenog čitatelja. Sumnje, strahovi i nesigurnosti, sve će to Amanda i Blake preživljavati dok budu radili na svojem remek djelu.Sve bude još gore nakon što se u njihovu priču upetlja i - ljubav.

Ovo je new adult ljubavni roman u kojem likovi pokušavaju napisati ljubavni roman? Da vas pitam: možete li zamisliti išta bolje?

Piše: Rose Strong
16.07.2018. 16:49:24