« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 2 godine i 11 mjeseci
EH, DA ...

Kako se spasiti sjedilačkog načina života

Sjedimo na poslu, sjedimo doma, u gostima, u kafiću, restoranu ... zapravo, sjedimo cijelo vrijeme, pa onda legnemo spavati. Naravno da to nije zdravo!

Nije li dosta sjedenja?
Nije li dosta sjedenja? (Arhiva)
Više o

sjedenje

,

sjedilački način života

,

bolesti

Sjedilački način života sve je opasniji po zdravlje, a znanstvenici su otkrili da sjedenje više od osam sati na dan bez vježbanja može znatno povećati rizik od preuranjene smrti.

Jedan sat fizičke aktivnosti srednjeg intenziteta na dan dovoljan je kako bi se poništio smrtonosan učinak sjedenja za stolom ili gledanjem televizije, piše Independent.

Ustanovljeno je da je 60 posto vjerojatnije da će ljudi uključeni u istraživanje - uključujući tisuće i tisuće onih koji rade u uredima - umrijeti ranije od aktivnijih pojedinaca.

Bolesti srca i krvožilnog sustava te rak su češći uzroci smrti kod osoba koje vode neaktivan život.

Međutim, povećani rizik smrt koja je povezana s predugim sjedenjem potpuno se može eliminirati jednosatnim vježbanjem na dan srednjim intenzitetom.

Tako, primjerice, ubrzani hod ili vožnja biciklom svakako ulaze u tu kategoriju. Autori studije su upozorili poslodavce da imaju razumijevanja prema osoblju koje povremeno uzima pauze kako bi ustali od svog stola i prošetali.

"Ne morate se nužno baviti sportom, niti ići u teretanu. Sasvim je u redu prošetati ujutro, tijekom ručka ili nakon večere. Možete raspodijeliti vježbanje tijekom dana, ali morali biste vježbati barem sat vremena", tvrdi profesor Ulf Ekelund, vođa istraživačkog tima koji je prvode studiju.

26.08.2016. 18:11:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh