Kako natjerati ljude da vas stvarno slušaju
U današnjem svijetu, gdje smo okruženi malim milijunom kanala koji nam ometaju i kradu pažnju, sve je teže pričom fokusirati drugu osobu na sebe
Koliko vam se puta dogodilo da ste govorili o nečemu, a vaš je sugovornik izgledao kao da je trenutno na Marsu, ili vam je netko u kući na vaše pitanje odgovorio zahtjevom da ponovite još jendom.
U današnjem svijetu, gdje smo okruženi malim milijunom kanala koji nam ometaju i kradu pažnju, sve je teže pričom fokusirati drugu osobu na sebe i tako je nagovoriti da zaista sluša ono što pričate. Fast Company donosi nekoliko savjeta kako ipak poboljšati svoje komunikacijske vještine.
Što čini dobru priču - kako bi priča bila efektna, ne treba samo 'zabavljati', nego i povezivati. To znači da mora biti vezana uz nešto do čega je određenog skupini ili publici stalo. Primjerice, ako vam je nečiji govor ili predavanje dosadno za slušanje, vašu će pažnju dobiti ako odjednom spomene nešto što vam je osobno zanimljivo i intrigantno. Tako i vi svoje priče prilagodite na način da se publika može poistovijetiti s njom, i zamisliti se u istoj situaciji, ili čak imate slično iskustvo.
Kratko i slatko - ovo osobito vrijedi u poslu, dakle, nemojte nepotrebno otezati priču. Postoji poslovica "Ako to ne možeš objasniti kratko i jasno, znači da ne razumiješ materiju". Tako je i sa govorom ili pričom koju pripremate - pokušajte ju sažeti na najbitnije i odmah najzanimljivijim dijelom 'kupiti' pažnju sugovornika.
Stoga, ako želite da vas drugi slušaju i stvarno čuju što želite reći, držite se ovih savjeta.
Novi komentar