Kako Hrvati konzumiraju medije
Objavljen je prvi dio istraživanja CROMediascopea, koji je danas objavio IAB, a govori o načinu na koji Hrvati konzumiraju medije
Mediji su stalno na udaru politike u Hrvata, pa nije loše vidjeti kako se zapravo naš narod odnosi prema medijima, koliko ih konzumiraju i na koji način, što je bio povod još jednom istraživanju IAB-a čiji su rezultati objavljeni danas.
Svi su ispitanici kazali kako tijekom tipičnoga radnog tjedna konzumira sadržaj putem interneta. Radi se o čak 6,89 sati dnevno, a koriste ga putem laptopa ili stolnog računala. Na drugom se mjestu našla televizija, a potom radio, novine i časopisi.
Prvi dio istraživanja sažeo je podatke vezane uz to koliko Hrvati vremena provode na različite aktivnosti vezane uz medije, u koje doba dana najaktivnije koriste internet, gledaju televiziju i listaju časopise, kao i kad i koliko koriste koje uređaje.
Prvi je put ovakvo istraživanje provedeno 2012. godine, u suradnji s IAB-om Europe, a ticalo se tema poput generalne konzumacije medija, multitaskinga medija, online kupovine, utjecaja online oglasa na korisnike i ostaloga. Upravo je na temelju toga istraživanja napravljen CROMediascope. U tri godine razvidne su promjene. Internet se s trećega mjesta popeo na uvjerljivo prvo, ostavivši iza sebe klasične medije poput televizije i radija.
Televiziji Hrvati poklanjaju jednaku količinu vremena, kao i prije tri godine, a internet se čak 2,5 puta više koristi od televizije.
Očekuje se da će se taj trend i nastaviti, osobito ako se uzme u obzir da je internet postao nezaobilazni komunikacijski kanal, kojemu korisnici i iz toga razloga posvećuju puno više vremena
Novi komentar