Iz Zvijezde krenula nova inovativna kampanja Slastistika
Cilj i osnovna nit vodilja ove kampanje jest poticanje na pokretanje trenda kuhanja i pečenja domaćih jela i slastica u domaćinstvima
Zvijezda d.d. ovih je dana pokrenula novu i inovativnu kampanju pod nazivom Slastistika, a iza koje se u zaista zanimljivom ruhu zapravo skriva kampanja Zvijezdinih margarina za pripremanje ukusnih jela i slastica.
Cilj i osnovna nit vodilja ove kampanje jest poticanje na pokretanje trenda kuhanja i pečenja domaćih jela i slastica u domaćinstvima. Naime, zbog sve užurbanijeg načina života, mladi ljudi pribjegavaju kupovnim i gotovim proizvodima za koje smatraju da im ne oduzimaju nepotrebno vrijeme prilikom pripreme jela.
Pod sloganom „Kuhanje je opet IN, Zvijezda margarin", ova kompanija ukazuje na važnost poboljšanja kvalitete života i životnog stila kod ljudi kojima je vrijeme od izuzetne važnosti. Kuhanje i pripremanje slastica, pogotovo u ovo pred Uskrsno vrijeme, od izuzetne su važnosti za podizanje indeksa sreće u užim krugovima obitelji jer ukoliko se cijela obitelj uključi u pripremanje Uskrsnih kolača i slastica,uz užitak kuhanja ovo postaje vrijeme za sreću i pamćenje. Kuhanje, priprema jela i pečenje kolača može biti brzo i jednostavno, a sve što je za to potrebno je malo dobre volje i slobodnog vremena.
Zvijezda d.d. je jedini domaći proizvođač margarina te za svoje proizvode koristi samo najbolje i provjerene sirovine, kako bi osigurala maksimalni užitak prilikom pripreme jela i slastica. Inovativnost pri ovoj kampanji stoga ne čudi.
Novi komentar