Internetska potraga za ljubavlju - o čemu se najviše laže
Težina, tjelesna građa, godine, primanja samo su neke od stavki koje se uljepšavaju na internetskim servisima za pronalazak partnera
Fotografija vijesti (Shutterstock)
Jeste li već pokušali pronaći ljubavnog partnera preko interneta? Ili tek planirate? Portal OnlineSchools je prikupio neke pomalo začuđujuće podatke o toj praksi koji daju nov uvid u ludi svijet internetskih romansi.
Vjerovali ili ne, laganja je na sve strane, a najviše se uljepšavaju informacije o težini, primanjima, tjelesnoj građi, godinama... U tim sferama vrebaju i seksualni prijestupnici, ali i svakojaki promiskuitetni likovi. Da vidimo, dakle, što kazuje statistika:
- Najviše internetskih lovaca na ljubav ima u Kini (140 milijuna), SAD-u (40 milijuna) i Indiji (15 miljuna)
- Najpopularniji servisi za pronalaženje partnera preko interneta su eHARMONY i Match.com
- Muških korisnika je 52,4 posto, ostalo su, naravno žene.
- Vrijeme koje provedu na stranicama servisa je 22 minute i 27 sekundi u prosjeku.
- Industrija pronalaženja partnera preko interneta godišnje donese oko 1,049 milijardi američkih dolara, veća je od pornografske industrije.
- Prosječan korisnik servisa potroši oko 239 dolara na godinu, jedan od deset je prevarant, jedan od deset korisnika ugasi svoj profil u roku od tri mjeseca.
- Muškarci najviše lažu o godinama, težini i primanjima.
- Žene najviše lažu o težini, tjelesnoj građi i dobi.
- Jedna od tri žene koje upoznaju muškarca preko interneta spavaju s njim na prvom spoju. Četiri od pet žena koje spavaju s muškarcima na prvom spoju to čine bez zaštite.
- Pornografska industrija optužuje industriju spajanja partnera za gubitak 74 milijuna dolara.
- Prosječna duljina veze partnera koji su se pronašli preko interneta je 18,5 mjeseci. Partneri koji se upoznaju na druge načine u vezi su otprilike 42 mjeseca.
- Jedan od deset seksualnih prijestupnika koristi internetske servise za pronalazak partnera kako bi pronašao svoju novu žrtvu.
28.03.2010. 23:15:00
Novi komentar