Ima li dobroga mlijeka u Karlovcu?
Svakako, a provjeru ove tvrdnje možete obaviti u svakom dućanu koji prodaje KIM-ove proizvode Svakako, a provjeru ove tvrdnje možete obaviti u svakom dućanu koji prodaje KIM-ove proizvode
Mljekara KIM u novu je godinu ušla s novim osvježenim vizualnim identitetom i s tri nova proizvoda - svježim mlijekom u jednolitrenoj boci s 3.2% mliječne masti i tekućim jogurtom u jednolitrenoj boci s 0.5% i 3.2% mliječne masti.
Uz vizualno osvježeni KIM-ov logo, robnu marku KIM od sada zasluženo prati i krovni slogan „Naše domaće". KIM je obiteljska robna marka proizvoda koji su spravljeni od svježega, domaćeg mlijeka. Tradicija i kvaliteta robne marke KIM jesu vrijednosti utkane u svaki KIM proizvod.
Nove proizvode kao i novi vizualni identitet prati reklamna kampanja kojom je KIM nakon dugo vremena učinio iskorak u oglašavanju. Tako će uz vjerne ljubitelje ovih domaćih i prirodnih mliječnih proizvoda, kvalitetu KIM-ovih proizvoda imati priliku upoznati i ostali potrošači.
Kvalitetu i izvrstan okus novih KIM-ovih proizvoda prvi su imali priliku upoznati građani Karlovca koje je na subotnjoj „špici" na tržnici iznenadila vesela promotivna aktivnost dijeljenja proizvoda. Promotivnoj akciji pridružila su se i popularna televizijska lica - Karlovčanka Danijela Trbović, komičar Luka Bulić i najpoznatija kumica s placa baka Slavica.
Novi komentar