HŽ uvodi novi vozni red
Član Uprave HŽ Putnički prijevoz Renato Humić najavio je novi vozni red koji će važiti od 12. prosinca ove do 10. prosinca iduće godine
Zbog racionalizacije i snažnih mjera štednje ukinute su ili skraćene neprofitabilne linije tako da će u novom voznom redu biti 37 vlakova manje nego u dosadašnjem odnosno ukupno 780, od kojih u međunarodnom prijevozu 49 vlakova dnevno, a u unutarnjem 731.
Među važnijim promjenama u unutarnjem prometu u predstojećem voznom redu Humić je istaknuo ukidanje dva sezonska vlaka iz Zagreba prema Splitu, uvođenje ubrzanih vlakova na trasi Zagreb-Rijeka, produljenje relacije Zagreb-Bjelovar do Virovitice, te uvođenje 12 novih lokalnih vlakova i produljenje trase 12 postojećih. U promet će se uvesti i 15 novih moderniziranih vagona, dok u gradsko-prigradskom prijevozu neće biti većih promjena, pogotovo ne u Zagrebu.
Humić je podsjetio i na promet putnika od njih nešto više od 52 milijuna u prvih devet mjeseci ove godine, što je slično kao prošle godine, dok im je prihod (izravno na blagajnama) bio, kako je kazao, svega milijun kuna manji. Takav rezultat ohrabruje tim više što su iz državnog proračuna za poticaj putničkog prijevoza ove godine dobili 8 posto ili 30 milijuna kuna manje, istaknuo je Humić, dodavši da do kraja ove godine očekuju prihod kao lani od oko 385 milijuna kuna. (hina/metro-portal)
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Vidi se da si izučio zanat prijevoza prigradskim vlakovima!
Ja sam čekala uvođenje novog voznog reda kako bih imala materijala za komentar.
I tako, prvi radni dan novog voznog reda HŽ-a - vlak iz Novske kasni 15 min., - iz Zagreba od 12,57 do 13,15 'izišla' tri vlaka, a iz pravca Dugog Sela u Sesvete - ušao NIJEDAN! Kasnio onaj iz Novske petnaestak minuta. Ljudi se nakrcalo... svi bi na posao u drugu smjenu, učenici, studenti... Dolazi vlak, a mi ne stanemo u njega. Stoji se i na spojevima između dvaju vagona! GDJE JE TU SIGURNOST PUTNIKA, PITAM SE?
Prvi dan je, mislim, bude se već uhodao novi vozni red....
Kad, ono, drugi radni dan novog voznog reda - vlak iz Novske namjesto u 13,11 stigao u 13,27... Ljudi još više nego prvi dan... 'upakirali' se u Sesvetama u vagone poput sardina...
Ima li netko u ovoj državi te prati poslovanje HŽ-a? Što HŽ nama daje za plaćene mjesečne, godišnje, dnevne, povratne... karte? Putovanje u vagonima za sardine? Na posao dođeš zgužvan, bez gumba jer ih je netko u hipu skinuo s tvog kaputa...
Da li je to, pitam se, RACIONALIZACIJA??? Kada će u ovakvim slučajevima INSTITUCIJE RADITI SVOJ POSAO?
Što putnik HŽ-ovih vagona dobije za svoj novac?
Čekanje vlaka u kašnjenju, putovanje nedostojno čovjeka i građanina, kašnjenje na posao pod prijetnjom otkaza, kašnjenje u školu, gubitak školskih sati, propuštanje drugih prijevoznih veza - autobusa - moj autobus primjerice kreće svakih sat i dvadeset minuta - pa opet čekanje, čekanje, čekanje... pa ti radni dan na koncu traje 12 sati!
HŽ po svoj prilici ne treba racionalizirati vozni red samo ukidanjem vlakova - NEKA PORADI I NA DISCIPLINI SVOJIH VOZAČA i pogotovu NA POŠTIVANJU VOZNOG REDA koji je sam uveo!
Očito se tim vlakovima ne voze oni koji vozni red izrađuju. Oni vozni red, očito, formiraju u toplini i debeloj hladovini svojih ureda uz laganu glazbu, a doma odlaze autima skipljih marki. Jer da nije tako, ne bi se moglo dogoditi da od 20,34 do 21,18 sati nema niti jednog prigradskog putničkog vlaka iz Zagreba za van!
A isto tako, iz pravca Dugog Sela od 12,53 do 13,12 nema vlaka za Zagreb - to ne bi niti bio toliko veliki problem da ovaj u 13,12 ne KASNI REDOVITO po 10-15 minuta!
PROMETNICI HŽ-a!
Uvedite putnički vlak u vremenu od 20,34 do 21,18 iz pravca Zagreba za Dugo Selo - ili pomjerite postojeće, a isto tako uvedite (ili pomjerite vlak s 12,53) liniju prigradskog vlaka u 13,00 sati!
Ne možete uvijek RACIONALIZIRATI samo na štetu putnika - onda to nije racionalizacija, već krađa iz džepa kupca usluge.
Novi komentar