HURA podiže svijest o važnosti tržišnog komuniciranja
Glavna poruka Hrvatske udruge reklamnih agencija glasi da će se svi brendovi bez komunikacije s tržištem jednostavno ugasiti
Prošloga petka, točnije 20. studenoga., u tiskanim je medijima pokrenuta kampanja Hrvatske udruge reklamnih agencija (HURA) čiji je cilj podizanje svijesti javnosti o posljedicama pada investicija u tržišnom komuniciranju po oglašivače, medije, agencije, ali i gospodarstvo u cjelini.
Glavna poruka kampanje glasi da se bez komunikacije s tržištem brendovi, odnosno proizvodi gase, a to izravno utječe na poslovanje proizvodnih kompanija, kao i na radna mjesta u cjelokupnom lancu industrije oglašavanja.
Akcija je podržana od strane svih vodećih tiskanih medija u Hrvatskoj koje su donirale svoj oglasni prostor za potrebe kampanje u ukupnoj vrijednosti od gotovo milijun kuna (točan iznos je 933.875,20 kn).
Kampanja će se u tiskanim medijima provoditi do kraja prosinca - riječ je o deset dnevnih listova, pet tjednika i dva mjesečnika. U siječnju kreće oglašavanje i na radio postajama.
Novi komentar