Hrvati za Valentinovo idu u Rim, Veneciju, Pariz...
Booking i prodaja putničkih aranžmana obavljali su se u zadnji tren jer su hrvatski građani nastojali što više uštedjeti
Ističući da je ovogodišnja ponuda programa putovanja za Valentinovo slična prošlogodišnjoj iz Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) dodaju kako se osim navedenih odredišta dosta traže i tzv. city break (dvo i trodnevni) programi u europskim metropolama kao i vikend skijanja i toplice u Hrvatskoj i Sloveniji.
Za booking i prodaju kažu da se odvijala u zadnji čas, što pojašnjavaju željom hrvatskih građana da zbog krize dodatno uštede, pri čemu se ipak ne odriču putovanja. Cijene su, napominju iz UHPA-e, prilagođene trenutnoj situaciji pa se vrlo često u paketima nudi niz dodatnih uključenih usluga što cijenu čine povoljnijom.
Među agencijama-članicama koje bilježe najveći buking za Valentinovo kako na domaćim tako i na inozemnim destinacijama iz UHPA-e izdvajaju dubrovački Guliver, zagrebački Kompas i Generalturist, za kojeg navode da je prodao sve aranžmane za Valentinovo.
Gotovo sve programe za Valentinovo i karnevalske priredbe na Jadranu prodao je i touroperater Atlas Airtours o čemu se doznaje iz njegove matične adriatica.net Grupacije. Najviše su im išli karnevalski programi sa smještajem u Opatiji, Malinskoj i Lovranu, dok se kod njih za Valentinovo također najviše bira Opatiju s, kako kažu, maštovitom wellness ponudom. (hina/metro-portal)
Novi komentar