« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 3 godine i 1 mjesec
ZAPAMTITE :)

Hrana za vrijeme pandemije

Niz savjeta vezane uz zdrave prehrambene navike kojih bi se trebao pridržavati u vrijeme pandemije koronavirusa

Što ćete sve jesti je važno...
Što ćete sve jesti je važno... (Arhiva)
Više o

hrana

,

imunitet

,

pandemija

Pandemija je promijenila sve, a između ostalog treba dobro pripaziti na zdravlje, ne samo u smislu bolesti, nego po pitanju prehrane.

Centar za kontrolu i prevenciju (CDC) objavio je niz savjeta vezane uz zdrave prehrambene navike kojih bi se trebao pridržavati u vrijeme pandemije koronavirusa.

Dodaci prehrani - ako primijetite da vam nedostaju neki minerali ili vitamini, CDC savjetuje da razgovarate s liječnikom i nutricionistom koji će vam objasniti koje dodatke prehrani biste trebali početi uzimati, piše Eat this.

Jedite dosta voća i povrća - CDC navodi da je jedan od najboljih načina za borbu protiv covida-19 unošenje dovoljnih količina vitamina i minerala, a neki vitamini mogu izuzetno ojačati imunološki sustav u borbi protiv virusa. Jedan od njih je vitamin C koji se nalazi u raznom povrću i voću. Stoga je poželjno da svaki dan pojedete neku namirnicu koja je bogata ovim vitaminom. To može biti naranča ili drugi citrusi, jagode, brokule, krumpir, sok od naranče i slično.

Jedite hranjive namirnice kako biste smanjili stres - kako biste se izborili sa stresom koji je uzrokovala pandemija koronavirusa potrebno je unositi hranjive namirnice i jesti uravnotežene zdrave obroke. U borbi protiv stresa CDC preporučuje i meditaciju, redovito vježbanje te izbjegavanje većih količina alkohola.

Pijte mlijeko s niskim udjelom masti - još jedan važan vitamin koji može pomoći u borbi protiv covida-19 je vitamin D, a mliječni proizvodi poput mlijeka izuzetno su bogati ovim vitaminom. Mlijeko može vašem tijelu pružiti dovoljnu količinu vitamina D, kao i dovoljne količine zdravih masti, pa čak i nešto bjelančevina. Osim toga, vitamin D možete pronaći i u drugim namirnicama kao što su losos, jaja, određene žitarice i gljive.

Pripremajte hranu bogatu cinkom - CDC navodi da je cink još jedan važan mineral koji treba dodavati prehrani kako bi se organizam mogao boriti s covidom-19. Nemasno meso, plodovi mora, mahunarke, orašasti plodovi i sjemenke samo su neke od namirnica koje su bogate cinkom.

02.02.2021. 11:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh