« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 3 godine i 10 mjeseci
MLJAC

Hrana koja nas čini sitima i vitkima

Svaki se pokušaj skidanja kilograma uglavnom svodi na reduciranu prehranu, koja uzrokuje glad i nakon toga prekidamo dijetu - no, ako konzumiramo ove namirnice, to se neće dogoditi

Juha je uvijek najbolji izbor za početak obroka
Juha je uvijek najbolji izbor za početak obroka (Arhiva)
Više o

hrana

,

glad

,

sitost

,

voda

,

juha

,

umeboshi šljive

,

pinjoli

Hrana nas može zasititi i bez pretjeranog broja kalorija, što će ljubiteljima teške i masne hrane zvučati čudno, no postoje namirnice koje to rade, a uz to su i zdrave, pa ćemo u svoj organizam unijeti i potrebne vitamine, minerale i vlakna koja su nužna za zdravo funkcioniranje našeg tijela i uma.

Jabuke - žvakanje jabuke je podugačak proces koji vašem umu daje vrijeme da registrira jeste li siti ili ne. Jabuke sadrže i puno vlakana, što nadopunjuje taj osjećaj sitosti.

Juha - za predjelo pojedite juhu i osjećat ćete se sito i pojesti manje glavnog jela i deserta.

Pinjoli - sadrže više bjelančevina od bilo kojih drugih sjemenki, kao i pinolinsku kiselinu, prirodnu polinezasićenu masnoću koja stimulira dva hormona koji potiskuju glad. Hormoni su ključni jer mozgu govore kad ste siti.

Sjemenke lana - bogat izvor omega 3 masnih kiselina i vlakana. Što više vlakana uključite u svoju prehranu, to će se polakše podizati razine šećera u krvi, a time ćete duže ostati siti.

Umeboshi šljive- poznate kao hrana koja skuplja, umeboshi šljive vam pomažu da se borite sa željom za šećerom i zadovoljavaju vašu potrebu za slatkim.

Voda - s nula kalorija voda je uglavnom odgovor na sve kad je riječ o našem tijelu. Kako biste smanjili apetit, prije svakog jela popijte čašu vode.

Zobena kaša - jedan od najzdravijih oblika ugljikohidrata, a njezin nizak glikemijski indeks znači da polako ulazi u krvotok, zbog čega se mnogo duže osjećate sitima.

21.01.2016. 09:03:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh