HONOR je jedini brend koji je ostvario pozitivan rast u Europi
Unatoč tom negativnom trendu, HONOR je uspješno upravljao tržištem te zauzeo čvrstu poziciju u Europi
U razdoblju koje je obilježeno značajnim izazovima u industriji pametnih telefona, HONOR je uspio ostvariti značajan rast u Europi. Prema izvješću Counterpoint Researcha, ovaj se rezultat događa upravo u trenutku šireg pada isporuke pametnih telefona u Europi.
Prema istraživanju, u Europi je u trećem tromjesečju 2023. zabilježen pad isporuke pametnih telefona od 11%, u odnosu na prethodnu godinu, pri čemu je zapadna Europa pala za 8%, a istočna Europa doživjela je još veći pad - od 15%.
Unatoč tom negativnom trendu, HONOR je uspješno upravljao tržištem te zauzeo čvrstu poziciju u Europi. Drugim riječima, HONOR je jedini brend među prvih pet koji je porastao na godišnjoj razini i ušao je među top pet.
Značajan rast HONOR-a na izazovnom europskom tržištu, rezultat je revolucionarnog napretka sa serijom HONOR Magic i nedavno predstavljenog pametnog telefona HONOR Magic V2. Ova serija pametnih HONOR telefona ne samo da naglašava otpornost brenda i potvrđuje duboko razumijevanje potreba potrošača tijekom izazovnim ekonomskih vremena, već uspostavlja nove standarde u industriji, pokazujući HONOR-ovu snažnu predanost donošenju pravih inovacija na tržište i pružanju iznimne kvalitete i vrijednosti.
Više detalja možete pronaći ovdje.
Novi komentar