Građanski odgoj treba biti zaseban predmet
Vedran Mornar već na početku mandata govori kako nije sklon opciji da se sadržaj građanskog odgoja provodi kao zaseban predmet
Vedran Mornar, novi ministar prosvjete i sporta unio je priličnu pomutnju u ministarstvo svojim stavovima o vjeronauku i građanskom odgoju, a nevladine udruge s negodovanjem su primile njegove najave razgovora s Bozanićem o vjeronauku.
Martina Horvat iz GONG-a koja je ujedno bila i članica radne skupine za izradu kurikuluma građanskog odgoja smatra kako je bitno to da se građanski odgoj provodi kao zaseban predmet, a ne međupredmet.
'Od 1999., to se provodilo međupredmetno i projektno i pokazalo se da međupredmetna nastava građanskog odgoja nije dovoljna. Nju je teže postići. Zbog toga je jako važan predmet te u satnici predvidjeti vrijeme i mjesto za građansku kompetenciju, jer se inače to ispušta. Onda imamo to što imamo - učenike s nerazvijenom građanskom kompetencijom', poručuje.
Novom ministru ipak bi dala neko vrijeme da razmotri sve opcije. Smatra da je sam građanski odgoj iznad pojedinog ministarstva. 'To je stvar da Vlada počne vidjeti obrazovanje kao prioritet i počne ulagati u učenike i njihovu građansku kompetenciju', poručuje Horvat.
Novi komentar