Google Chrome premašio 20% tržišnog udjela
Dok konkurentima stagnira ili pada tržišni udio, Chrome je u dvije godine povećao svoj za gotovo nevjerojatnih 7 puta
Google-ov preglednik Chrome ovih je dana premašila brojku od 20% tržišnog udjela Internet preglednika, a dugogodišnji lider u udjelu, Internet Explorer, pao je ispod 50%, javlja StatCounter.
Ova Chrome-ova brojka djeluje još impresivnije kad znamo da je Chrome uveden prije nešto više od 2 godine i u tom vremenu svoj je udjel povećao za nevjerojatnih 7 puta.
Lansiran u prosincu 2008. godine, ovog je lipnja Google-ov preglednik zauzeo 20.7% tržišnog udjela, dok je u istom mjesecu prije dvije godine držao tek skromnih 2.8%.
U istom je razbolju Internet Explorer pao sa 59 na 44 posto, a Firefox je izgubio 2% tržišta i trenutno ima 28% udjela.
Ovi rezultati ne začuju stručnjake, koji znaju da Google već godinama ulaže puno novaca i napora u ovo tržište, kao i u tzv. „računalstvo u oblaku" ili cloud computing, uslijed čega je nedavno predstavljen i Chromebook, laptop koji se u svom radu oslanja gotovo isključivo na softver na Internetu, a ne na svom hard disku.
Zanimljivo je i napomenuti kako je 2000. godine Microfost držao oko 95% tržišta preglednika, nakon što je iz igre izbacio pionira Netscape.
Prema pisanju Reutersa, StatCounter svoje podatke skuplja s više od 3 milijarde web stranica.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar