« Život
objavljeno prije 8 godina i 9 mjeseci
STVARNO?

Golotinja i nasilje ne prodaju baš sve

Recept za uspješnu reklamu oduvijek je - red zgodnih cura, par aluzija na seks i štogod nasilja, no izgleda da to više nije slučaj

Čak je i Beckham zakazao
Čak je i Beckham zakazao (Arhiva)
Više o

seks

,

nasilje

,

reklame

,

golotinja

Golotinja i nasilje zasipali su nas s malih ekrana u reklamama za koje se vjerovalo da na taj način potiču prodaju proizvoda, no izgleda da se nešto promijenilo u svijesti ljudi.

U studiji, objavljenoj u časopisu "Psychological Bulletin", znanstvenici sa Sveučilišta u Ohiju ističu da reklamne kampanje koje koriste ove strategije ne bilježe dobre rezultate.

Brad Bushman, profesor komunikacije i psihologije, smatra da reklame koje se zasnivaju na golotinji i nasilju skreću pažnju gledatelja s proizvoda koji reklamiraju.

U istraživanju se navodi kako promatrači obično pamte samo privlačne ili agresivne prikaze, ali ne i komercijalnu poruku koja se želi poslati.

Istraživanje je pokazalo da se događa da se gledatelji vrlo često i ne sjećaju koji proizvod je reklamiran na takvim reklamama, pa ćemo vjerojatno moći odahnuti i ponovno se vratiti zabavnim i kvalitetnim reklamama.

23.08.2015. 20:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh