Golotinja i nasilje ne prodaju baš sve
Recept za uspješnu reklamu oduvijek je - red zgodnih cura, par aluzija na seks i štogod nasilja, no izgleda da to više nije slučaj
Golotinja i nasilje zasipali su nas s malih ekrana u reklamama za koje se vjerovalo da na taj način potiču prodaju proizvoda, no izgleda da se nešto promijenilo u svijesti ljudi.
U studiji, objavljenoj u časopisu "Psychological Bulletin", znanstvenici sa Sveučilišta u Ohiju ističu da reklamne kampanje koje koriste ove strategije ne bilježe dobre rezultate.
Brad Bushman, profesor komunikacije i psihologije, smatra da reklame koje se zasnivaju na golotinji i nasilju skreću pažnju gledatelja s proizvoda koji reklamiraju.
U istraživanju se navodi kako promatrači obično pamte samo privlačne ili agresivne prikaze, ali ne i komercijalnu poruku koja se želi poslati.
Istraživanje je pokazalo da se događa da se gledatelji vrlo često i ne sjećaju koji proizvod je reklamiran na takvim reklamama, pa ćemo vjerojatno moći odahnuti i ponovno se vratiti zabavnim i kvalitetnim reklamama.
Novi komentar