Gledanost nacionalne televizije porasla nakon micanja reklama
Studija medijskog prostora navodi kako svi kanali koji nastavljaju emitirate reklame bilježe pad gledanosti
Gledanost nacionalnih televizijskih kuća povećala su u siječnju dva kanala javne španjolske televizije (RTVE) kada su prestala emitirati poruke oglašivača, navodi se u studiji objavljenoj u ponedjeljak.
Gledanost svih privatnih televizijskih kanala koje nastavljaju emitirati reklame opada, navodi studija Barlovento.
Prvi program, TVE1, najgledaniji je s 18,6 posto, što je dva posto više u mjesec dana, a blagi porast zabilježio je i La2, slabije gledani program.
Istodobno je pala gledanost privatnih nacionalnih kanala Cuatro i La Sexta.
Dva kanala javne televizije prestale su emitirati reklamne poruke 1. siječnja.
U Španjolskoj reklamne televizijske poruke uglavnom traju vrlo dugo, pa su i sami oglašivači lani ocijenili da je televizijskih ekran "zasićen reklamama".
Zabranu emitiranja oglašivačkih poruka izglasao je parlament na inicijativu vlade premijera (socijalista) Jose Luisa Rodrigueza Zapatera, na što su neki kritičari optužili vladu da time neizravno pogoduje privatnim grupama koje bilježe gubitke zbog recesije. (hina/metro-portal)
Novi komentar