Fashion news
Dvojac Boudoir voli stvarnu ljepotu
Modni dvojac Boudoir odlučio se pridružiti (modnoj) akciji u sklopu kampanje ‘Za stvarnu ljepotu’. Riječ je o modnoj odnosno ‘beauty’ kampanji koja ženama starijim od 45 godina omogućuje da postanu modeli na reviji modnog studija Boudoir u sklopu ljetnog izdanja događaja Fashion.hr u Zadru od 10. do 12. srpnja ove godine. T
om prigodom manekenke, one starije od 45 godina, nosit će unikatne Boudoir kreacije skrojene i sašivene upravo po njihovoj mjeri. Sve informacije o ovom događaju mogu se pronaći u DM-ovim prodavaonicama diljem Hrvatske. Više informacija potražite na internetskoj adresi www.cro-a-porter.hr i www.fashion.hr.
Gwyneth Paltrow za talijanski Tod's
 Glumica Gwyneth Paltrow novo je zaštitno lice talijanskog brenda Tod’s. Kampanja uključuje četverominutni film u kojem se pojavljuju fotografije lijepe glumice koje je snimio poznati fotograf Mario Testino na Capriju. Režiser je Dennis Hopper.
Glumica Gwyneth Paltrow novo je zaštitno lice talijanskog brenda Tod’s. Kampanja uključuje četverominutni film u kojem se pojavljuju fotografije lijepe glumice koje je snimio poznati fotograf Mario Testino na Capriju. Režiser je Dennis Hopper.
‘Oduvijek sam voljela Italiju. Njihovu hranu, arhitekturu i smisao za modu. Svim tamošnjim dizajnerima identična je jedna stvar, a to je ženstveni i seksepilan stil’, rekla je plavokosa ljepotica u intervjuu za Vogue. U prošloj sezoni zaštitno lice Tod’sa bila je Sienna Miller.
Tenis i moda
 Marija Šarapova potpisala je ugovor s Tiffany & Co. Proslavljenoj tenisačici, osim dobre igre, jako je važno i kako izgleda na terenu, pa će odsad tijekom igre nositi prekrasne Tiffany naušnice vrijedne 1150 američkih dolara. Dogovor između plavokose Ruskinje i Tiffany & Co. kompanije je da tijekom osam Grand slam turnira u iduće dvije godine ‘predstavi’ osam različitih setova naušnica.
Marija Šarapova potpisala je ugovor s Tiffany & Co. Proslavljenoj tenisačici, osim dobre igre, jako je važno i kako izgleda na terenu, pa će odsad tijekom igre nositi prekrasne Tiffany naušnice vrijedne 1150 američkih dolara. Dogovor između plavokose Ruskinje i Tiffany & Co. kompanije je da tijekom osam Grand slam turnira u iduće dvije godine ‘predstavi’ osam različitih setova naušnica. 
Ova priča izazvala je oprečne reakcije javnosti. I dok neki smatraju kako bi sportaši trebali biti isključivo koncentrirani na igru i ne nositi previše nakita dok ‘rade’, drugi su mišljenja kako je lijepo vidjeti uspješnu, a k tome i atraktivnu sportašicu. Što vi mislite?
Povratak romantike
 Ovoga ljeta ponovo nam se vraća hipi-romantika. Djeca cvijeća nose dugačke haljine, široke lanene hlače i prozračne majice. Kolekcije amisu by New Yorker je ovoga ljeta vrlo prirodna: čista bijela boja, zemljano crvene i narančaste nijanse se miješaju sa svježom vodenom bojom, blagim nijansama bobica voća i nenametljiim maslinastim tonovima.
Ovoga ljeta ponovo nam se vraća hipi-romantika. Djeca cvijeća nose dugačke haljine, široke lanene hlače i prozračne majice. Kolekcije amisu by New Yorker je ovoga ljeta vrlo prirodna: čista bijela boja, zemljano crvene i narančaste nijanse se miješaju sa svježom vodenom bojom, blagim nijansama bobica voća i nenametljiim maslinastim tonovima.   




 
	









Novi komentar