Facebook zadire u privatnost mobilnim oglasima
Mobilno oglašavanje nova je mantra u Facebooku, a izgleda da neće birati sredstva kako bi bili što uspješniji
Nedostatak mobilne strategije najveća je zamjerka ulagača Facebooku, a nakon što su uspjeli natjerati gotovo sve mobilne operatere na svijetu da pristup Facebooku omoguće besplatno, sad žele kapitalizirati tu prednost.
No, kako i kod svake novosti, ponovno se javlja pitanje zadiranja u privatnost korisnika. Facebook planira oglašivačima i razvojnim timovima za aplikacije omogućiti postavljanje oglasa na mobilnim aplikacijama koje korisnici već koriste na svojim telefonima.
Ako ste stavili mobilni Farmville ili neku sličnu igricu na mobitel za ubijanje vremena, na Facebookovoj mobilnoj aplikaciji pokazivat će se oglasi i za ostale igre koje proizvodi Zynga, a Facebook će svakim downloadom te aplikacije zaraditi još više novaca.
Facebook će informacije o instaliranim aplikacijama dobivati putem Connect opcije koju korisnici upotrebljavaju za prijavljivanje na razne internetske stranice i servise, što će im dati još više informacija o vašim navikama pri surfanju i omogućiti prodaju precizno ciljanih oglasa.
Stoga, pregledajte malo svoj smartphone i razmislite želite li da Zucky i ekipa znaju toliko o vama ...
Novi komentar